ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت گزارش کاملی از سالی که با اکس باکس خود گذرانده اید ارائه می دهد

گیمرها شوق و علاقه خاصی به کنسول های بازی شان دارند و از اینکه بدانند چقدر زمان صرف بودن با محبوب زندگی شان کرده اند لذت می برند. مایکروسافت برای آنکه به کاربران خود بگوید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

گیمرها شوق و علاقه خاصی به کنسول های بازی شان دارند و از اینکه بدانند چقدر زمان صرف بودن با محبوب زندگی شان کرده اند لذت می برند. مایکروسافت برای آنکه به کاربران خود بگوید طی یک سالی که گذشت چقدر با کنسول خود بوده اند و از آن بهره برده اند، یک راه جالب پیش پای مان گذاشته است.

شاید برای تان جالب باشد که بدانید چند ساعت هیلو 5 بازی کرده اید و چقدر در بخش آنلاین جذاب آن غرق شده اید، یا چندین ساعت در پیست های مختلف رانده اید و حتی چقدر از لوکاست ها را با اره برقی مارکوس فنیکس لت و پار کرده اید.

برای همه این ها، مایکروسافت یک صفحه جداگانه در وبسایت Xbox در نظر گرفته تا هر آنچه در سال 2015 رخ داده را در یک نگاه به شما نشان دهد. پس از ورود به حساب کاربری خودتان، انبوهی از اطلاعات در برابر شما قرار خواهد گرفت.

از میزان ساعاتی که آنلاین بازی کرده اید گرفته تا تعداد اچیومنت ها و گیمر اسکورهای دریافتی. جالب اینجاست که می توانید خودتان را با دوستان تان مقایسه کنید و ببینید دیگران چگونه این سال را پشت سر گذاشته اند. مایکروسافت در همین صفحه نوشته است که کاربران به ارزش 975 دلار طی این یک سال بازی رایگان دریافت کرده اند. برای گزارشی کامل تر در این زمینه، می توانید مقاله «تقابل دو سرویس پلی استیشن پلاس و اکس باکس لایو گلد» را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • H4M3D
    H4M3D | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    من نمیدونم این فن های مایکروسافت چجوری روشون میشه هنوز نظر بذارن اونم اینقدر توهین آمیز :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی