ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 پلاس همراه با باتری بزرگ تر و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد [شایعه]

شایعاتی که این روزها در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر می شوند، به تدریج ما را یاری می دهند تا مشخصات و امکانات این دو دستگاه را همچون تکه های در هم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

شایعاتی که این روزها در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر می شوند، به تدریج ما را یاری می دهند تا مشخصات و امکانات این دو دستگاه را همچون تکه های در هم ریخته پازل کنار هم قرار دهیم و به شِمایی کلی از نسخه بعدی آیفون دست پیدا کنیم.

تا به امروز انتظار می رفت که این دو محصول به نحوی در برابر آب مقاوم باشند و علاوه بر این، فیش هدفون 3.5 میلیمتری هم از روی بدنه آنها حذف شده باشد. ارائه لوازم جانبی برای پورت لایتنینگ هم راهکاری مناسب برای آنهایی است که دوست دارند در زمان گوش دادن به فایل های صوتی حریم خصوصی شان حفظ گردد و طبق شایعات قبلی اپل در نسخه های جدید آیفون این مساله را نیز مد نظر قرار داده.

همچنین بر اساس برخی گمانه زنی ها، احتمال دارد که آیفون تکنولوژی تاچ آی دی را در داخل نمایشگر آیفون 7 تعبیه نماید و علاوه بر این، برخی هم ابراز امیدواری کرده اند که آیفون 7 پلاس مجهز به سه گیگابایت رم شده باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما حالا شایعه دیگری منتشر شده که شاید پرداختن به آن خالی از لطف نباشد. براساس گزارشی که امروز از چین به دست آمده، اپل در نظر دارد نسخه ای از آیفون 7 را ارائه نماید که 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و این رقم دو برابر میزانی است که شرکت مورد بحث برای آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در نظر گرفته بود.

برای آنکه درک بهتری از این خبر و رقم اعلام شده داشته باشید باید به اطلاع تان برسانیم که نسخه اولیه آیفون در قالب سه مدل با 4، 8 یا 16 گیگابایت رام ارائه گردید.

علاوه بر این، پیش بینی می شود که اپل، ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس را نیز از 2750 میلی آمپر ساعت (در آیفون 6 اس پلاس) به 3100 میلی آمپر ساعت برساند که این میزان معادل با 13 درصد افزایش است.

نقشه راه چاینا موبایل (اپراتور چینی) که چندی پیش در فضای مجازی منتشر گردید هم نشان می دهد که احتمالا در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) شاهد ارائه آیفون 7 سی چهار اینچی از سوی اپل خواهیم بود، با این همه، انتظار نمی رود که تا قبل از سپتامبر (شهریور-مهر 95) سال 2016 چشممان به جمال آیفون 7 و آیفون 7 پلاس روشن گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • م
    م | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    ﻣﻦ ك ﻧﻜﺴﻮﺱ ﻣﻴﺨﺮﻡ... ﺩﻭ ﺗﺮاﺑﺎﻳﺘﻴﻪ :D

  • امید
    امید | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    خدا رحم کنه ۱۲۸ گیگش که پنج دقه ای یه بار هنگ میکنه وای به حال این

  • Parham
    Parham | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    قیمت آیفون 7 پلاس 256 گیگ، میشه چقدر..!
    مثلا تو ایران بیاد با لطف "دلـــالـــان عــــزیـــز!" از 4 تومن بالا میزنه..!

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۱۳ دی ۱۳۹۴

      صد در صد
      ???

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان واقعی و باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, آفرین به اپل, با256 گیگابایت فکر نمیکنم دیگه کم آورد حافظه و به مموری نیاز بشود! البته درسته به روش استفاده کاربر هم بستگی داره , امیدوارم اپل دوربین آیفون 7پلاس رو خیلی قویتر از آیفون6Sپلاس بکنه چون دوربین آیفون6Sپلاس قوی بود اما آنچنان که باید قوی نبود ! مطمئنن رقبای اپل مانند ال جی و سامسونگ و سونی و اچ تی سی و... بیکار ننشستن و دوربین فوق قدرتمند در نظر گرفتن برای پرچمدارانشون و اگه اپل در حد دوربین همین6S بماند شکست میخوره و بدون شک مطمئنن بر طبق عقل این موضوع شامل کیفیت ساخت بدنه و کیفیت کلی ساخت و صفحه نمایش و پردازنده وحتی رابط کاربری و سیستم عامل و... هم میشود! من چون به تلفن همراه بزرگ (( فبلت )) علاقه دارم اگه قرار باشه آیفون7 خریداری کنم مطمئنن مدل پلاس خواهد بود, باید منتظر باشیم و وببینیم در عمل شرکت اپل با آیفون7 که چیپست پردازنده بهینه اپلA10خواهد داشت وiosجدید و بهینه تر در برابر رقبایش چه خواهد کرد ! رقبایی همچو جانشین HTC m9که مطمئنن باید منتظر تکرار مجدد بهترین کیفیت ساخت دراون باشیم و چیپست پردازنده بهینه شده اش اسنپدراگون820 و حتی مدیاتک جدید و زیبایی و سامسونگ با کهکشانی قدرتمندش گلکسیS7 با اون قدرتمندترین چیپست پردازنده اش اکسینوس8890 و حتی اسنپدراگون820 بهتر شده وشخصی سازی شده مخصوص خودش و بهترین و بهینه ترین صفحه نمایشش در میان تمام انواع دیگر صفحه نمایش هاLEDاختصاصی سامسونگ سوپرآمولد و به شکل کلی سخت افزار فوق قدرتمند به همراه رابط کاربری بهینه تر و نرم افزار جدید و مطمئنن دوربین حرفه ای محشر و ال جی جی5 با رابط کاربری مطمئنن جدید و بهتر و ظاهری جدید و اسنپدراگون820 و دوربین پیشرفته عالی و... من که طرفدار هیچ محصول خاص از شرکتی خاص نیستم و فقط طرفدار هر تلفن همراهی (( فبلت )) که بهترین بشه هستم و خریداریش میکنم در این سال 2016 و مطمئنن ایندفعه آخرین تلفن همراه64 بیتی خواهد بود که خریداری میکنم و تلفن همراه بعدی که خریداری خواهم کرد که البته خیلی تا اون زمان مونده یک تلفن همراه باسیستم عامل و پردازنده128 بیتی خواهد بود

  • Godzilla
    Godzilla | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    256کم نیست؟!؟

    • Ali
      Ali | ۱۳ دی ۱۳۹۴

      خیلی خیلی کمه.ایشالله دفعه بعد 1ترابایتی میزنه

مطالب پیشنهادی