ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرعت اینترنت در آمریکا از سال 2011 تاکنون سه برابر شده است

به لطف وجود سرویس های اینترنتی استریم ویدئو همانند نتفلیکس، ارائه دهنده های خدمات اینترنتی یا به اختصار ISPها در ایالت متحده آمریکا مجبور گشته اند به منظور حفظ رضایت مشتری های خود ارتباطات اینترنتی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

به لطف وجود سرویس های اینترنتی استریم ویدئو همانند نتفلیکس، ارائه دهنده های خدمات اینترنتی یا به اختصار ISPها در ایالت متحده آمریکا مجبور گشته اند به منظور حفظ رضایت مشتری های خود ارتباطات اینترنتی پرسرعت تری را مهیا سازند.

در حقیقت باید گفت بر اساس چندین گزارش منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال، میانگین سرعت اینترنت در آمریکا در یک بازه زمانی سه سال و نیمه حدود سه برابر بیشتر شده.

در ادامه مطلب با ذیجیاتو همراه باشید.

در این راستا باید بگوئیم جدیدترین گزارش کمیسیون یاد شده نشان می دهد میانگین سرعت اینترنت در سال 2014 میلادی 31 مگابیت در هر ثانیه بوده و این در حالیست که این رقم در سال 2011 میلادی فقط 10 مگابیت در ثانیه ثبت شده است.

روشن است که اقدامات آی اس پی ها و ارائه اینترنت پرسرعت توسط آنها در این امر بی تاثیر نبوده. به طور مثال، در سال 2011 میلادی حداکثر سرعت دانلود حدود 10 تا 20 مگابیت در ثانیه اعلام گشته اما میانگین همین سرعت دانلود در سال 2014 میلادی بین 50 تا 105 مگابیت در ثانیه بوده است.

«تام ویلر» مدیر FCC در این رابطه بیان داشته: «این گزارشات تائید می کنند که پیشرفت فناوری در بهینه شدن سرعت و کیفیت پهنای باند ارتباطات تاثیر بسیار زیادی داشته. هر چه پهنای باند بیشتر و پر سرعت تری ارائه گردد، بدون شک نوآوری های بیشتر و خدمات جدیدتری در این زمینه ارائه خواهد گشت و موجب بهبود زندگی مجازی کاربران نیز خواهد شد.»

یکی از جالب ترین مواردی که در بیانیه کمیسیون ارتباطات آمریکا به چشم می خورد، این است که 60 درصد از ترافیک اینترنتی را ویدئوها تشکیل داده اند و گمان می رود که این روند تا سال 2019 میلادی تا 80 درصد افزایش یابد.

در مقایسه ISPهایی که بهترین خدمات اینترنتی را ارائه می دهند، Cablevision با سرعت 60 مگابیت در ثانیه در رتبه نخست قرار گرفته و پس از آن به ترتیب اپراتورهای ورایزن و چارتر با سرعت 50 مگابیت در ثانیه، Cox با سرعت 40 و Comcast با سرعت 35 مگابیت در ثانیه قرار دارند.

البته باید اشاره کنیم که این میانگین در ایالت های مختلف آمریکا با هم فرق دارند و مثلا نیوجرسی میانگین 57 مگابیت در ثانیه دارد در حالیکه میانگین سرعت دانلود ایالت آیداهو حدود 14 مگابیت در ثانیه است.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • اینترنت
    اینترنت | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    هه چه نعمتی ما تو ایران داریم جهنم همینقدر مشکل نداره امریکا کمک

  • adamz
    adamz | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    ی بار با طرح های شبانه ایرانسل کار کنید تا ببینید سرعت یعنی چی.........

  • سینا
    سینا | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    از سال 2011 سرعت نت ما که 10 برابر شده برادر من.
    قیمتش هم 100 برابر شده :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی