ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نهمین فاینال فانتزی برای پی سی و موبایل عرضه خواهد شد

سال 2000، اسکوئر انیکس نهمین بازی از سری فاینال فانتزی را برای کنسول پلی استیشن منتشر ساخت، دورانی که بازی سازهای ژاپنی به طور کل با پلتفرم پی سی غریبه بودند و دل خوشی از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سال 2000، اسکوئر انیکس نهمین بازی از سری فاینال فانتزی را برای کنسول پلی استیشن منتشر ساخت، دورانی که بازی سازهای ژاپنی به طور کل با پلتفرم پی سی غریبه بودند و دل خوشی از بازار آن نداشتند. اما حالا یکی-دو سالی می شود که این کمپانی بنا را بر عرضه عناوین قدیمی خود روی پی سی گذاشته. تا به حال چندین عنوان قدیمی و جدید از سری فاینال فانتزی از طریق استیم برای پی سی منتشر شده اند و گویا Final Fantasy IX جدیدترین آن ها است.

در اعلانی جدید طی سال نوی میلادی، اسکوئر انیکس عرضه نسخه بازسازی شده Final Fantasy IX برای پی سی و پلتفرم موبایل را تایید نمود. در تریلری که از بازی منتشر شده، شاهد جزئیات بیشتر گرافیکی و به طور کل ارتقا یافته ای هستیم. عنوانی که برای اولین پلی استیشن منتشر شده بود، حالا قرار است برای پی سی و موبایل عرضه شود، بنابراین باید پیشرفت های قابل توجهی هم داشته باشد.

علاوه بر پیشرفت های گرافیکی، چندین قابلیت جدید نظیر اضافه شدن اچیومنت ها نیز برای نسخه بازسازی شده نهمین فاینال فانتزی در نظر گرفته شده است. این عنوان روی کنسول پلی استیشن موفق به فروش 5 میلیون نسخه ای شد و یک دهه بعد، برای پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا و PSP دوباره عرضه شد.

علاوه بر پی سی، این عنوان برای سیستم عامل های اندروید و iOS هم در نظر گرفته شده است و قطعا بهتر است که تلفن قدرتمندی برای اجرای آن در اختیار داشته باشید. آخرین دستاورد اسکوئر انیکس برای پلتفرم پی سی، بازی Lightning Returns: Final Fantasy XIII بود که چند هفته پیش در اوایل ماه دسامبر سال گذشته منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali
    ali | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    اوه مای گاد اولین باری که بعد کلی انتظار بازیش کردم اصلا نمی تونستم باور کنم این نسخه ۹ بازیه آخه هشتش کجا این کجا ولی در کل بدک نبود نوستالژیکی شده الان واسه خودش ?

  • ali1988
    ali1988 | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    یادش بخیر اولین بار که بازیش کردیم چقدر کاراکتر زیدان واسم نا مانوس بود. فضای این بازی رو خیلی دوسش داشتم.

مطالب پیشنهادی