ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنترل پهپاد ها با استفاده از اپل واچ
تکنولوژی

توسعه اپلیکیشنی برای اپل واچ جهت هدایت پهپادها با استفاده از حرکت دست

بیش از یک سال از معرفی ساعت های هوشمند می گذرد، اما می توان گفت که تا به حال جز اپ ها و کاربردهای استاندارد ارائه شده توسط سازندگان، اپلیکیشن ها و کاربردهای خلاقانه ی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

بیش از یک سال از معرفی ساعت های هوشمند می گذرد، اما می توان گفت که تا به حال جز اپ ها و کاربردهای استاندارد ارائه شده توسط سازندگان، اپلیکیشن ها و کاربردهای خلاقانه ی چشمگیری از طرف توسعه دهندگان برای این گجت های هوشمند ارائه نشده است. گرچه این وضعیت در حال تغییر است و به مرور کاربردهای بالقوه و جالب این ابزارها نیز آشکار خواهد شد.

تیمی از محققین تایوانی، نرم افزار جالبی را برای اپل واچ توسعه داده اند که با استفاده از آن می توان پهپادی را با دست کنترل کرد. برای این کار کافیست ساعت را به دست کرده، اپلیکیشن مورد نظر را اجرا نمایید و با حرکت دست به هدایت پهپاد خود بپردازید. خبرگزاری رویترز از شیوه کار این سیستم جالب ویدیویی تهیه کرده که در ادامه شاهد آن خواهید بود.

البته تیم طراح این نرم افزار روش ابداعی خود را تنها به پهپادها محدود نکرده و با طراحی نرم افزاری مجزا، امکان خاموش و روشن کردن، و یا تنظیم شدت نور اتاق را نیز از طریق حرکات دست میسر ساخته است. رویترز در ادامه آورده که این محققین تایوانی قصد دارند با ثبت پتنتی این شیوه هدایت و کنترل را به انحصار خود درآورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی