ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در نمایشگاه CES 2016 کمپانی Uber ماشین های خود را به هات اسپات وای فای تبدیل می کند

شرکت حمل و نقل اوبر که از سال 2009 میلادی فعالیت خود را آغاز نموده اکنون فقط یک شرکت خدمات اتومبیل به شمار نمی رود و امکانات زیادی به آن اضافه گشته و مشتری های ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

شرکت حمل و نقل اوبر که از سال 2009 میلادی فعالیت خود را آغاز نموده اکنون فقط یک شرکت خدمات اتومبیل به شمار نمی رود و امکانات زیادی به آن اضافه گشته و مشتری های بسیاری در سراسر آمریکا دارد. در سال 2015 میلادی این کمپانی خدمات تازه ای همانند سرویس ارسال غذا در تورنتو و کانادا راه اندازی نمود و گویا قرار است آن را در مناطق دیگر نیز توسعه دهد.

علاوه بر اینها، برنامه های دیگری همانند تولید ماشین های خودران نیز در دستور کار خود دارد که چندان عمومی نگشته و کمپانی مورد بحث در مرحله تحقیق و مطالعه در این رابطه است.

گذشته از مواردی که یاد شد، اوبر بر این اصل بنا نهاده شده تا کاربر از طریق اپلیکیشن موبایل خود تاکسی درخواست کند تا در کمترین زمان ممکن، ماشین در محل مورد نظر او حاضر شود. اکنون این سرویس خدمت رسانی در نظر دارد در نمایشگاه CES 2016 ماشین های واحد لاس وگاس خود را به شبکه وای فای مجهز گرداند تا در طول دوران نمایشگاه، مشتری ها در حال تردد در خیابان ها نیز از اینترنت بهره مند گردند.

اوبر برای این منظور با کمپانی Vinli و اپراتور نسل چهارم تی-موبایل وارد همکاری گشته تا ماشین های خود را هات اسپات کند.

این کار برای تمامی افرادی که از سراسر دنیا برای بازدید از نمایشگاه CES در لاس وگاس حاضر خواهند بود نیز بسیار جالب و کاربردی به نظر می رسد زیرا نه تنها در صف های طولانی تاکسی منتظر نمی مانند بلکه می توانند در مسیر رسیدن به مقصد خود از اینترنت وای وای نیز بهره بگیرند که در آن روزها بسیار مورد نیاز است و البته اطرافیان این خودروها نیز از اینترنت رایگان بی نصیب نخواهند ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    اینترنت وای وای؟

مطالب پیشنهادی