ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

والو: به لطف واقعیت مجازی، دوباره شاهد حضور کامپیوترهای قدرتمند در هر خانه خواهیم بود

سالی که توسعه دهندگان وعده اش را می دادند فرا رسید، سال هدست های واقعیت مجازی را می گوییم. والو، آکیلس و سونی سخت در تلاش هستند تا بهترین کیفیت ممکن را از طریق هدست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

سالی که توسعه دهندگان وعده اش را می دادند فرا رسید، سال هدست های واقعیت مجازی را می گوییم. والو، آکیلس و سونی سخت در تلاش هستند تا بهترین کیفیت ممکن را از طریق هدست های واقعیت مجازی خود ارائه دهند و برای تحقق بخشیدن به این امر، نیاز به سخت افزاری قدرتمند و جانبی است.

سونی برای این منظور از سخت افزار پلی استیشن 4 بهره می گیرد در حالی که هدست های وایو و آکیلس ریفت نیازمند کامپیوتری قدرتمند هستند. اخیرا، Chet Faliszek، یکی از نویسندگان ارشد استودیو والو در توییتر خود نوشت: «به لطف واقعیت مجازی، امسال شاهد ظهور دوباره کامپیوترهای قدرتمند در هر خانه خواهیم بود.»

اگر همانطور که کمپانی ها امید دارند، واقعیت مجازی به موفقیتی عظیم دست یابد، شاهد رونق گرفتن دوباره ی کسب و کار تولید کنندگان پی سی خواهیم بود. در هر صورت Faliszek درست می گوید، به شرطی که واقعیت مجازی واقعا قدرت پیدا کند.

از سوی دیگر، فرصت های فراوانی برای توسعه دهندگان بازی های ویدیویی نیز پیش می آید تا در بازاری جدید که احتمالا تا پیش از پایان سال 2016، ده ها میلیون کاربر دارد، مشغول به فعالیت شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی