ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کوانتوم بریک وارد مرحله برطرف سازی باگ شد

سالی که گذشت برای دارندگان کنسول اکس باکس وان فوق العاده بود. انحصاری های با کیفیت متعددی یکی پس از دیگری روانه بازار می شدند در حالی که سونی دست خالی به استقبال تعطیلات آخر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

سالی که گذشت برای دارندگان کنسول اکس باکس وان فوق العاده بود. انحصاری های با کیفیت متعددی یکی پس از دیگری روانه بازار می شدند در حالی که سونی دست خالی به استقبال تعطیلات آخر سال می رفت. حتی اعتراف تلخ مدیران سونی به «کم حاصل» بودن سال 2015 برای پلی استیشن 4 جای هیچ بحثی میان طرفداران دو کنسول باقی نمی گذارد. اکس باکس وان از نظر بازی های انحصاری طی سال گذشته برتر بود و مایکروسافت سعی دارد این اتفاق را یک بار دیگر در سال 2016 هم تکرار کند.

کوانتوم بریک یکی از بزرگ ترین عناوین سال آینده اکس باکس وان است که گرافیکی فوق العاده دارد و اگر سرنوشتی مشابه آلن ویک پیدا نکند و به موقع عرضه شود، می توان از آن به عنوان خوش گرافیک ترین بازی سال اکس باکس وان یاد کرد. فراموش نکنیم که در سوی دیگر میدان هم آنچارتد 4 را داریم.

گویا همه چیز در استودیو فنلاندی رمدی به خوبی سپری می شود و کوانتوم بریک یک مرحله به عرضه نزدیک تر شده است. چندی پیش این استودیو در اینستاگرام خود نوشت: «نیمی از آخرین روز 2015 باقی مانده و و ما در حال برطرف سازی باگ ها در کوانتوم بریک هستیم.»

پتری آلانکو، سازنده موسیقی های بازی نیز سخت مشغول کار روی بازی است و در توییتر خود اخیرا عکسی منتشر کرده که برخی از بخش های آن پوشانده شده است که احتمالا برای جلوگیری از لو رفتن داستان بازی بوده است. گویا باید به زودی شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم و خودمان را برای عرضه بازی در سال 2016 آماده کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Witcherfalse
    Witcherfalse | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    گیمینگ هم واسه چند سال از زندگی خوبه ، بعدش دیگه اینقدر درگیری که وقت استراحت هم نداری،

    • Kiarash Manson
      Kiarash Manson | ۱۴ دی ۱۳۹۴

      بستگی به سبک زندگیت داره.

      • Witcherfalse
        Witcherfalse | ۱۴ دی ۱۳۹۴

        بستگی داره ولی ترجیح میدم ساعت هایی که گیم بازی میکنم رو به چیزهای بهتری بدم ، حداقل بعد یه مدت یه چیزی یاد گرفتم

مطالب پیشنهادی