ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری منتسب به مدل 5.7 اینچی موبایل گلکسی اس 7 موسوم به اج پلاس

براساس جدیدترین شایعات، سامسونگ در نظر دارد چهار نسخه مختلف از گلکسی اس 7 را ارائه دهد که دو تای آنها نمایشگرهای معمولی خواهند داشت و دو نسخه دیگر نیز به نمایشگرهای خمیده مجهز گردیده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

براساس جدیدترین شایعات، سامسونگ در نظر دارد چهار نسخه مختلف از گلکسی اس 7 را ارائه دهد که دو تای آنها نمایشگرهای معمولی خواهند داشت و دو نسخه دیگر نیز به نمایشگرهای خمیده مجهز گردیده اند (از سری اج).

روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شد که ظاهرا به پنل جلویی مدل 5.2 اینچی گلکسی اس 7 مربوط می شد و امروز عکسی در اختیار سایت های خبری قرار گرفته که گویا به مدل 5.7 اینچی این پرچمدار تعلق دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این تصویر که در اصل روی سایت ردیت قرار گرفته و در ادامه آن را خواهید دید نمایشگری با ابعاد 5.7 اینچ (و رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل) را به تصویر می کشد که در لبه هایش خمیدگی دارد و به همین خاطر تصور می شود که به مدل گلکسی اس 7 اج پلاس تعلق داشته باشد.

عکس جدید همچنین نشان می دهد که این مدل از چیپست اسنپدراگون 820 (دربرگیرنده پردازنده گرافیکی Adreno 530) و همچنین چهار گیگابایت رم بهره می برد.

علاوه بر این، موبایل مورد بحث یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی را در خود جای داده تا امکانات تصویربرداری اش کامل شوند.

حدودا دو ماه پیش، شایعه شده بود که سامسونگ قصد دارد روی یک دوربین 12 مگاپیکسلی جدید کار کند (با حسگری بزرگ تر از آنچه در دوربین های 16 مگاپیکسلی خانواده گلکسی اس 6 مورد استفاده قرار گرفته است) و به همین خاطر بعید نیست اگر این دوربین را در سری گلکسی اس 7 ببینیم.

وقتی حسگر دوربینی بزرگ تر از حد معمولش باشد، کیفیت عکس های آن نیز بیشتر خواهد بود هرچند که رزلوشن پیکسلی اش اندکی پایین می آید، بنابراین، دوربین 12 مگاپیکسلی جدید احتمالا قوی تر از نوع 16 مگاپیکسلی قدیمی ظاهر خواهد شد.

در حال حاضر متاسفانه نمی توان هیچیک از جزئیات و موارد ذکر شده در بالا را تایید کرد اما پیش بینی می شود که سامسونگ ماه آینده سری جدید از پرجمدار گلکسی اس 7 را در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.

Samsung-Galaxy-S7-front-01 (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان واقعی و باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, واقعا 5.7 اینچ برای گلکسیS7 عالیه اونهم مدل Edgeکه بیشتر نصبت به مدل معمولی ازش خوشم میاد و با وجود بهترین و بهینه ترین صفحه نمایش در میان تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها یعنی LEDاختصاصی سامسونگ(سوپرآمولد)طبق سلیقه شخصی ام تلفن همراه بزرگ((فبلت))را دوس دارم مخصوصا6 اینچ که به عنوان مثال این اندازه بزرگ و جذاب6اینچ در سونیZاولترا دیده شد! اینطور که از شواهد بر میاد سامسونگ دوربینش درS7را بسیار بسیار حرفه ای تر و قدرتمندتر و باکیفیت تر از دوربین S6ها و نوت5 کرده اما مگاپیکسل را پایین تر آورده !جالبه ! سامسونگ و به طور کلی صفحه نمایش LEDثابت کرد بالا بودن رزولیشن تنها دلیل برتری و کیفیت صفحه نمایش نیس و درواقع عمق رنگ و بالاترین درخشندگی و بالاترین زاویه دید و بالاترین بهینه گی هس که صفحه نمایش را رتبه اول میکنه !همون طور که سامسونگ با سوپرآمولد در ساا2015 اول شد, چون بدون این ها رزولیشن بالا بی ارزش میشه ! فکر میکنم همچنین چیزی رو در دوربین و...S7و نوت6 اجرایی خواهد کرد سامسونگ! صفحه نمایشLED از2kبالاتر نیس فعلا اما در حد4Kکیفیت و بازده داره طبق واقعیت آشکار , مطمئنن سامسونگ نقشه درستی را در حال اجرایی کردن هس, دوس دارم زودتر ببینم در عمل چه خواهد کرد در مقابل رقبا قدرتمندش !از لحاظ چیپست پردازنده که مطمئنن طبق واقعیت غیر قابل انکار و گیگ بنچ و... با اکسینوس8890/M1 که قدرتمندترین چیپست پردازنده پیش روی هس قدرتمندترین هس S7 و بعدش همینطور با اسنپدراگون820 شخصی سازی شده و بهینه تر شده برای خودش درS7 کهکشانی بزرگش, احتمال استفاده منیزیوم در بدنه و ... هم جای خود ! عجب مسابقه پرهیجانی بین این شرکت های تلفن همراه ساز در راه هس! دیگه چیزی به زمانش نرسیده! هرکدوم بهترین بشه طبق واقعیت و اون چیزی که میخام خریداریش میکنم , ایندفعه این آخرین تلفن همراه(فبلت)64بیتی من خواهد بود!در آخر برای همه شرکتهای تلفن همراه ساز و درواقع دوستدارنشون موفقیت و شادی میخام

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    اگه برجستگی دوربین رو بر داره طراحیش بی نظیر میشه. کاش مورد رو عملی کنه. امیدوارم.

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۱۴ دی ۱۳۹۴

      من هم با شما موافقم و مخالف دوربین بیرون زده هستم اما مهمتر از ظاهر عملکرد حرفه ای وعالی دوربین مهمه که البته در گلکسیS6ها و نوت5 موج میزد با این حال که از تنها عیب خودشون در دوربین رنج میبردن (( ظاهر بیرون زده دوربین شان))

مطالب پیشنهادی