ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Honor X3 هوآوی با نمایشگر 2 هزار پیکسلی در راه نمایشگاه CES

بر اساس پوستری که کمپانی هوآوی دیروز عصر منتشر نموده، می توان به یقین ادعا نمود که این شرکت چینی  تبلت Honor X3 خود را در نمایشگاه CES 2016 معرفی خواهد کرد. این درست برخلاف ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

بر اساس پوستری که کمپانی هوآوی دیروز عصر منتشر نموده، می توان به یقین ادعا نمود که این شرکت چینی  تبلت Honor X3 خود را در نمایشگاه CES 2016 معرفی خواهد کرد. این درست برخلاف گمانه زنی هایی است که در مورد تلفن هوشمند P9 وجود دارد.

در ابتدای صبح نوشتیم که شاید این شرکت در نمایشگاه امسال موبایل آتی خود را با 6 گیگابایت رم به نمایش عموم بگذارد که غلط یا درست آن هنوز معلوم نیست.

اما در پوستر تبلیغاتی یاد شده، تصویری از یک دیوایس فلزی به چشم می خورد که شعاری به مفهوم «ریتم سرگرمی X» نیز در بالای آن نوشته شده. با همین نمای کوچک باید گفت اسپیکرها در بخش کناری دستگاه قرار دارند و قاب دور آن نیز تماما فلزیست. بعلاوه، با توجه به طراحی و اندازه دیوایس نیز می توان احتمال داد که این پوستر به تبلت Honor X3 تعلق داشته باشد.

تا کنون در مورد مشخصه های تبلت یاد شده شایعات متعددی وجود داشته که از جمله آنها می توان به صفحه نمایش 6.2 اینچ با رزولوشن 2K اشاره نمود. جالب اینجاست که شرکت چینی مورد بحث بارها در مورد عدم نیاز استفاده از نمایشگرهای 2k در اسمارت فون ها صحبت کرده بوده اما اکنون این کیفیت را برای محصول آتی خود که تبلت محسوب می گردد، در نظر گرفته و احتمالا دلیلش هم این است که اندازه تبلت بزرگ تر از موبایل است.

از نظر فنی هم گفته می شود که X3 با چیپست کایرین 950، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. سیستم عامل آن نیز نسخه 6.0 اندروید اعلام گشته.

در آخر هم بگوئیم که با توجه به تاریخ 5 ژانویه که در پائین پوستر نوشته شده، لازم نیست زمانی طولانی صبر کرد تا اطلاعات دقیق و کامل از ویژگی های تبلت مورد بحث منتشر گردد و فردا همه چیز معلوم خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آروین
    آروین | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    این فبلته نه تبلت

مطالب پیشنهادی