ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رقیبی برای Moto G: تلفن همراه X4 از Nuu Mobile معرفی شد

NUU mobile شرکتی است چینی که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در زمینه توسعه تلفن های هوشمند آغاز کرده. حال این برند چندان شناخته نشده از یک تلفن هوشمند ارزان قیمت رونمایی به عمل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

NUU mobile شرکتی است چینی که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در زمینه توسعه تلفن های هوشمند آغاز کرده. حال این برند چندان شناخته نشده از یک تلفن هوشمند ارزان قیمت رونمایی به عمل آورده که از Moto G، قیمتی ارزان تر دارد و مشخصات سخت افزاری بهتری را نیر برای کاربرش به ارمغان می آورد.

تلفن هوشمند X4، قیمتی معادل ۱۷۰ دلار دارد و شرکت NUU mobile تصمیم گرفته از میانه ماه ژانویه و در واقع تا چند روز آینده، آن را به فروش برساند.

البته موبایل X4 در بحث مقاومت در برابر مایعات، نمی تواند در برابر Moto G ایستادگی کند چرا که سازنده، چنین قابلیتی را برایش در نظر نگرفته است. در هر حال شرکت سازنده چینی هم تصمیم دارد این محصول را در CES 2016 به نمایش بگذارد. X4 دارای نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن HD، پردازنده مدیاتک ۱.۳ گیگاهرتزی، یک گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می شود.

سازنده چینی از طرف دیگر اندروید ۵.۱.۱ را در دستگاه مورد اشاره قرار داده و دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز وظیفه تصویر برداری را در آن به عهده دارند در حالی که حجم باتری دستگاه نیز به ۲۲۵۰ میلی آمپر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی