ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از اولین ساندبار خود مجهز به سیستم Atmos پرده برداشت

Atmos، سیستمی است که کمپانی Dolby، در سال ۲۰۱۲ آن را معرفی کرده بود؛ سیستمی که تجربه کاملا فراگیر از محتوای صوتی را در اختیار کاربر قرار می دهد و حالا سامسونگ اولین ساندبار مجهز به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

Atmos، سیستمی است که کمپانی Dolby، در سال ۲۰۱۲ آن را معرفی کرده بود؛ سیستمی که تجربه کاملا فراگیر از محتوای صوتی را در اختیار کاربر قرار می دهد و حالا سامسونگ اولین ساندبار مجهز به این ویژگی را در CES 2016 به نمایش می گذارد.

داشتن تجربه صدایی فراگیر، در حقیقت مستلزم داشتن چندین اسپیکر است اما مردم همیشه درخواست آن را داشته اند که بدون استفاده از اسپیکرهای زیاد، صدای 3D را تجربه کنند. دلیل واقعی وجود ساندبارها، همین موضوع است و سامسونگ نیز به خوبی این مطلب را درک کرده است.

شرکت کره ای یاد شده، یک ساندبار مجهز به سیستم Atmos را به نام HW-K950 معرفی کرده است. ساندبار HW-K950 در هفته جاری در نمایشگاه CES به نمایش کشیده خواهد شد. این محصول جدا از خود ساندبار، به یک ساب ووفر وایرلس مجهز شده و همچنین دو اسپیکر دیگر نیز با آن عرضه می گردند که باید آنها را در پشت سر خود قرار دهید. لازم به ذکر است که این دو اسپیکر نیز به شکل بی سیم به کار مشغول خواهند شد.

در این میان، سامسونگ قیمت و زمان عرضه محصول یاد شده را بیان نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • atashafiee
    atashafiee | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    وااااااای چقدر قالب صفحه اصلی سایت بد شده وای واقعا بد شده.افتضاح شده.با اینکه واقعا سایتتون از نظر تعداد و کیفیت پستها از سایت رقیب خیلی خیلی خیلی بهتره که واقعا جای نحسین داره اما خواهشا قالب سایت رو مثل قبل کنیدوهم تو کامپیوتر هم گوشی واقعا افتضاح دیده میشه

مطالب پیشنهادی