ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری F تلفن های هوشمند اوپو برای علاقه مندان به عکاسی توسعه داده شده اند

هنگام خرید اسمارت فون، کارایی خوب و سرعت و قدرت دستگاه تقریبا برای همه کاربران اهمیت بسیاری دارد. اما امکانات دیگر این دیوایس ها همانند میزان حافظه یا دوربین مواردی نیستند که میان همه اقشار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

هنگام خرید اسمارت فون، کارایی خوب و سرعت و قدرت دستگاه تقریبا برای همه کاربران اهمیت بسیاری دارد. اما امکانات دیگر این دیوایس ها همانند میزان حافظه یا دوربین مواردی نیستند که میان همه اقشار جامعه عمومیت داشته باشند.

اگر چه باید اذعان داشت که خوب بودن دوربین و کیفیت بالای عکس و فیلم هایی که می توان با آن ثبت نمود چیزی نیست که بتوان نادیده انگاشت و بر همین اساس، کمپانی های سازنده موبایل در ساخت این ویژگی وسواس زیادی به خرج می دهند و تلاش می کنند تا حد امکان بهترین ها را در اختیار مشتری های خود بگذارند.

یکی از این شرکت ها، OPPO است که تصمیم گرفته خط تولید جدیدی به نام سری F برای اسمارت فون های میان رده ی خود راه اندازی نماید که بیشتر تاکید آنها بر دوربین و کیفیت بالای عکاسی با موبایل خواهد بود.

به ادعای شرکت چینی یاد شده، ویژگی اصلی موبایل های تولیدی این شرکت در سال 2016 میلادی، دوربین و موارد مربوط به آن خواهد بود. اینکه این دیوایس ها دقیقا چه مشخصاتی داشته باشند هنوز معلوم نیست اما مدل نخست این سری با نام OPPO F1 در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهند گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی