ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو کامپیوتر یکپارچه ThinkCentre X1 و مانیتور ThinkVision X1 را معرفی کرد

شرکتی که بیشتر بازار کامپیوترهای یکپارچه را در دست دارد، اپل است و کمتر پیش می آید که در ادارات و شرکت ها، از کامپیوترهای All-in-One ویندوزی استفاده شود چرا که این محصولات زیبایی iMac ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

شرکتی که بیشتر بازار کامپیوترهای یکپارچه را در دست دارد، اپل است و کمتر پیش می آید که در ادارات و شرکت ها، از کامپیوترهای All-in-One ویندوزی استفاده شود چرا که این محصولات زیبایی iMac را ندارند.

حال اما لنوو تصمیم گرفته در این موضوع تغییری بزرگ ایجاد کند. این شرکت امروز چند محصول از سری X1 را رونمایی کرد که کامپیوتر یکپارچه ThinkCentre X1 نیز یکی از آنها به شمار می رود.

بیراه نیست اگر بگوییم بیشتر کامپیوترهای یکپارچه ویندوزی، از زبان طراحی آی مک الهام می گیرند اما لنوو با ThinkCentre X1، به طور کامل از زبان طراحی اپل دور گشته و یک All-in-One بسیار باریک و زیبا را توسعه داده است.

ضخامت بخش فوقانی این محصول به ۱۱ میلیمتر می رسد که از بیشتر لپ تاپ های کنونی بازار کمتر است. شرکت سازنده همچنین خبر می دهد که این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند به راحتی در فضای اداری مورد استفاده قرار گیرد.

thinkcentrex1accentuatethinness-with-keyboard-mouse-w600

پردازنده Core i7 اینتل نیرو بخش ThinkCentre X1 بوده و می توانید در بین نمونه های ۵۰۰ یا یک ترابایتی حافظه های SSD مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید، در حالی که حافظه رم نیز ۱۶ گیگابایت است.

نمایشگر این محصول ۲۴ اینچ بوده و پنل از نوع IPS و با رزولوشن FHD است. لنوو خبر می دهد که ThinkCentre X1 در ماه مارس با قیمت ۱۰۴۹ دلار به فروش خواهد رسید که حدود ۵۰ دلار از مدل پایه آی مک ارزان تر است.


لنوو همچنین یک مانیتور ۲۷ اینچ را نیز با زبان طراحی کامپیوتر یکپارچه ThinkCentre X1 معرفی کرده است.

thinkvisionphoto-w600

این نمایشگر ThinkVision X1 نام داشته و دارای نمایشگری ۲۷ اینچی با رزولوشن 4K است. ضخامتش نیز به ۷.۶ میلیمتر می رسد و شرکت سازنده یک وب کم با رزلوشون تمام اچ دی را نیز در آن قرار داده. لنوو خبر می دهد که این مانیتو نیز با قیمت ۷۹۹ دلار در ماه مارس به شکل عمومی عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    یعنی اداره ها و شرکت ها کامپیوترهای یکپارچه می گیرن ، فقط برای زیبایی ؟؟؟ / خیلی جالب و باحال به شخصه از مانیتور خیلی خوشم اومد برای پی سی گیم خوبه اما بازم مانیتورهای خمیده رو بیشتر ترجیح می دم

مطالب پیشنهادی