ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لوازم خانگی هوشمند ویرلپول به سرویس Dash آمازون مجهز می شوند

در پائیز امسال کمپانی آمازون برای استفاده از دکمه ی Dash  با چندین کمپانی تولید کننده لوازم خانگی قرارداد امضا نمود تا آن شرکت ها در محصولات خود این دکمه را تعبیه نموده و روند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در پائیز امسال کمپانی آمازون برای استفاده از دکمه ی Dash  با چندین کمپانی تولید کننده لوازم خانگی قرارداد امضا نمود تا آن شرکت ها در محصولات خود این دکمه را تعبیه نموده و روند خرید را برای کاربران آسان نمایند.

اکنون شرکت آمریکایی Whirlpool که در زمینه تولید و عرضه وسایل الکترونیکی خانگی و تجاری فعالیت دارد و جزو برترین های این عرصه محسوب می گردد نیز توضیح داده که چگونه محصولات جدید آن با سرویس Dash آمازون همراه و به اپلیکیشن موبایلی Smart Kitchen Suiteشان وصل خواهند بود.

این اپلیکیشن که از هر دو پلتفرم های iOS و اندروید پشتیبانی می نماید به کاربر اجازه می دهد تا خرید اقلام و کالاهای مصرفی را تنها با فشار یک کلید بر روی موبایل انجام دهد.

تا پیش از این برای انجام سفارش توسط Dash باید از کلیدهای اختصاصی آن که مجهز به وای فای بودند استفاده می شد اما اضافه گشتن این قابلیت در بدنه اصلی محصولات خانگی این مزیت را خواهد داشت که کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند مثلا مواد شوینده موردنیاز خود را سفارش داده و فورا آنها را تحویل بگیرد.

کمپانی ویرلپول در نمایشگاه CES امسال ویژگی یاد شده را در ماشین های لباسشویی که درشان از بالا باز می شود و ماشین های ظرفشویی جدید خود به نمایش خواهد گذاشت و مشتری ها را با نحوه عملکرد آن آشنا خواهد نمود.

هر دو این دستگاه ها به قابلیتی مجهز شده اند که با توجه به میزان پودر خریداری شده اعلام می نماید تا چند دور می توان روند شستشو را انجام داد و اگر به میزان بیشتری از مواد شوینده نیاز باشد نیز آن را به اطلاع کارب خواهد رساند.

اپلیکیشن یاد شده در بالا ویژگی های دیگری نیز دارد که مثلا کاربر را قادر می سازند از طریق موبایل، ماشین لباسشویی را در حالت سایلنت یا ضدچروک قرار دهد تا مواقعی که فرد خانه نیست لباس ها در دستگاه چروک نگردند.

اپلیکیشن Smart Kitchen Suite به ویژگی جدیدی نیز مجهز شده که Nest نام دارد و به وسیله آن می توان همه تنظیمات مورد نیاز را به صورت دستی یا اتوماتیک انجام داد. البته جا داد اشاره کنیم که ویژگی نِست در ماشین های لباسشوئی قدیمی ویرلپول نیز وجود داشت اما نمونه آپدیت شده آن که یک نسخه ی تازه به شمار می رود، امکان تنظیم قابلیت های بهبود مصرف انرژی و ضد چروک را نیز به فرد می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی