ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت Iconica مخصوص کودکان محصول ایسر
تکنولوژی

ایسر و معرفی تبلت Iconica One 8 مخصوص کودکان

این روزها علاقه به داشتن ابزارهای هوشمند و به خصوص تلفن همراه و تبلت ها محدوده سنی خاصی را شامل نمی شود. بسیاری از کودکان امروزی با سن و سال بسیار کم هم با این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۵

این روزها علاقه به داشتن ابزارهای هوشمند و به خصوص تلفن همراه و تبلت ها محدوده سنی خاصی را شامل نمی شود. بسیاری از کودکان امروزی با سن و سال بسیار کم هم با این ابزارها آشنا هستن و برخی از ایشان حتی از والدین خود نیز در کار با آنها مسلط ترند.

اما کار کردن با این ابزارها برای افرادی در این سن و سال بدون خطر و عوارض نیست، پس چه بهتر که موبایل یا تبلتی در اختیار کودکان قرار گیرد که مناسب آنها طراحی شده و صرفاْ محتوای متناسب با سن آنان را در اختیارشان قرار دهد.

شرکت ایسر با همین ایده دست به تولید تبلت مختص کودکان زده تا بتواند رضایت این قشر از افراد جامعه و آرامش خاطر والدینشان را تامین کند. با ادامه مطلب همراه دیجیاتو باشید.

تبلت ۸ اینچی جدید که Iconica One 8 نام دارد به همراه نرم افزار اختصاصی Acer's Kids Center عرضه خواهد شد. نرم افزاری که رابط کاربری کودک پسندی را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این محتوای متنوعی متناسب با این رده سنی از قبل در تبلت فوق تعبیه شده است. این محتوا شامل انواع بازی، ویدیو، کتاب و لینک وبسایت های مفید خواهد بود.

همچنین در این تبلت ابزارهای کنترلی خاصی برای والدین وجود دارد تا آنها بتوانند بر میزان و نحوه استفاده کودکانشان از این رسانه دیجیتال نظارت کامل داشته باشند.

تبلت Iconica One 8 یک نمایشگر ۸ اینچی از نوع IPS با قابلیت چند لمسی دارد. پردازنده مرکزی آن ساخت مدیاتک و چهار هسته ای بوده و از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در جلو بهره می برد. حافظه رم آن برابر ۱ گیگابایت بوده و فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه برایش در نظر گرفته شده است.

این ابزار هوشمند اختصاصی کودکان قرار است در رنگ های سفید، مشکلی یا آبی از ابتدای ماه فوریه با قیمت ۱۰۰ دلار در بازار آمریکا عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی