ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جولانگاه قهرمانان؛ معرفی بازی های سرگرم کننده استودیوی نت ماربل

صنعت بازی های موبایل روز به روز در حال گسترش است. به عقیده برخی کارشناسان، سخت افزار تلفن های هوشمند تا چند سال دیگر به قدرتمندی کنسول ها شده و تهدیدی جدی تر را برای آنان رقم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

صنعت بازی های موبایل روز به روز در حال گسترش است. به عقیده برخی کارشناسان، سخت افزار تلفن های هوشمند تا چند سال دیگر به قدرتمندی کنسول ها شده و تهدیدی جدی تر را برای آنان رقم می زند. یکی از پیشروهای این صنعت، شرکت خلاق و با سابقه Netmarble Games است که با بیش از 3000 کارمند هر کدام از عناوینش موفقیت های زیادی را به دست آورده اند. در این مقاله سعی داریم تا نگاهی به 4 عنوان خوش ساخت این استودیو بیندازیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

MARVEL Future Fight

ant-man-marvel-future-fight

X-Men Legends را می توان از بهترین بازی های کامیک بوکی صنعت گیمینگ قلمداد کرد. در این بازی تمام ابرقهرمانان، با وجود اختلافاتشان، مجبور می شوند تا در کنار یکدیگر قرار گرفته و به مبارزه با تهدید بزرگتری بپردازند. عنوان بسیار زیبای Marvel: Future Fight، که با بیش از 20 میلیون دانلود کننده از بزرگترین بازی های موبایل است، سعی دارد تا تجربه ای مشابه و دلنشین را به بازیکن منتقل کند. در این بازی باید از بین تمامی قهرمانان دنیای مارول، مانند: اسپایدرمن، ولورین و ...، سه نفر را انتخاب کرده و به مبارزه با دشمنان بپردازید.

حضور المان های نقش آفرینی از نکات مثبت و لذت بخش بازی است که به بازیکن قابلیت ارتقا قهرمانان، آزاد کردن قدرت های جدید یا حتی تعویض لباسشان را می دهد. علاوه بر این، دو حالت مختلف برای کنترل بازی در نظر گرفته شده که بسته به سلیقه می توانید یکی را انتخاب کنید. اگر پس از مدتی انجام بازی هم فکر کردید مهارت بالایی دارید، مبارزه با دیگر بازیکنان جهان می تواند محک خوبی برایتان باشد.

MARVEL Future Fight

MARVEL Future Fight

سازنده: Netmarble Games Corp قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 666 / 491 مگابایت زبان:

QuickBoy

quickboy-1024x640-730x456

چه اتفاقی می افتاد اگر زامبی ها بر دنیا حکومت کرده و انسان ها زندگی پر از استرس را تجربه می کردند؟ طبیعتا پاسخ این سوال را تاکنون در هزاران آثار مختلف دیده ایم! عنوان سبک رانر Quickboy نیز با توجه به جذابیت و البته کلیشه ای بودن، روی این موضوع دست گذاشته است. بازی در آینده ای اتفاق می افتد که زامبی ها ترس و وحشت را در دل مردم راه انداخته و تیمی با نام Quickboy Inc سعی به کمک رسانی دارد. در این بازی باید با ارتقا خود و استفاده از آیتم های جدید، بیش از 70 مرحله مختلف را به سلامت رد کرده و به مبارزه با زامبی ها بپردازید. کویک بوی دارای بخش آنلاین نیز بوده و قابلیت به رخ کشیدن تواناییتان به دیگر گیمرها را دارید.

QuickBoy

QuickBoy

سازنده: Netmarble Games Corp قیمت: رایگان (با پراخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 122 / 115 مگابایت زبان:

Guild of Honor

guild-of-honor

نقش آفرینی و استراتژیک به خودی خود سبک های اعتیاد آوری هستند. حالا تصور کنید المان های این دو سبک باهم ترکیب شوند! نت ماربل در جدیدترین دست پخت خود تصمیم گرفت تا از این رویه پیروی کند. عنوان خوش ساخت و آنلاین Guild of Honor یکی از بزرگترین بازی های موبایل است که طرفداران زیادی نیز برای خود جذب کرده.

پایه اصلی گیم پلی بازی، انتخاب هیروها (قهرمانان) و ساخت سربازهای مختلف از کلاس های گوناگون است. اگر بخواهیم المان های بازی را جدا کنیم، حضور موثرتر هیروها و قابلیت ارتقا آنان را می توان بخش نقش آفرینی بازی و ساخت و ساز سربازان را نیز بخش استراتژیک آن قلمداد کرد. علاوه بر این، برای ماجراجویی در دنیای بازی می توانید با بازیکنان دیگر همراه شوید یا آنان را سر از راهتان بردارید.

Guild of Honor

Guild of Honor

سازنده: Netmarble Games Corp قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 90.7 / 33 مگابایت زبان:

Rush N Krush

rush-n-krush-ab24ca-h900

یکی از نوستالژیک ترین سبک های بازی رایانه ای را می توان Vehicle Combat یا همان ماشین جنگی نامید. در نسل های گذشته، عناوینی مانند Twisted Metal خاطرات کودکی بسیاری از بازیکنان را تشکیل داده است. این بار استودیوی نت ماربل با Rush N Krush شانس خود را برای ساخت عنوانی زیبا از این سبک در قاب تلفن های هوشمند و تبلت ها امتحان کرد.

برخلاف دیگر بازی های سبک رانر، در این عنوان باید با استفاده از سلاح و آیتم هایی که بازی در اختیارتان قرار میدهد ماشین خودتان را ساخته و موانع و دشمنان را از پای درآورید. بازی علاوه بر بخش آفلاین دارای بخش آنلاین نیز بوده و قابلیت دعوت بازیکنان سراسر جهان به مبارزه را دارید.

Rush N Krush

Rush N Krush

سازنده: Netmarble Games Corp قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.7 / 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی