ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی My Measures؛ اپلیکیشنی برای ذخیره و اشتراک گذاری ابعاد اشیاء

اسکچ زدن از اشیاء روی کاغذ می تواند کار خسته کننده ای باشد. در مرحله اول باید طرح شیء مورد نظرتان را بکشید، بعدا اندازه ها را به آن بیفزایید و اطمینان حاصل کنید که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اسکچ زدن از اشیاء روی کاغذ می تواند کار خسته کننده ای باشد. در مرحله اول باید طرح شیء مورد نظرتان را بکشید، بعدا اندازه ها را به آن بیفزایید و اطمینان حاصل کنید که افراد دیگر، منظورتان را از این طرح به طور کامل متوجه می شوند.

اپلیکیشن My Measures شما را از کاغذ و قلم برای این کار بی نیاز می کند. با این ابزار کاربردی می توانید از اشیاء دور و برتان عکس بگیرید و سپس اطلاعاتی مثل ابعاد، زوایا و توضیحات متنی را برای فهم آسان تر دیگران، ضمیمه آنها کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

My Measures می تواند برای مهندسین، آرشیتکت ها، نجارها، مشاورین املاک و فروشندگان مبلمان و لوازم تزئینی اپلیکیشن بسیار کارآمدی باشد. به عنوان مثال، یک فروشنده مبلمان می تواند با گرفتن عکسی از یک کاناپه، ابعادش را با My Measures به صورت تصویری به عکس اضافه کرده و توضیحات مختصری در مورد آن به مشتریانش ارائه دهد.

My Measures 2

البته همین کار را با نرم افزارهای ویرایش تصویر مثل فتوشاپ هم می توان انجام داد، اما My Measures اپلیکیشنی است که همیشه و همه جا در جیبتان به همراه دارید و با فلش ها و علائم آماده ادیتور آن، می توانید بدون اتلاف وقت، به سرعت یک راهنمای تصویری از شیء مورد نظرتان بسازید.

My Measures از سیستم های اندازه گیری متریک، آمریکایی، چینی و ژاپنی پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید ابعاد اشیاء را در صورت لزوم به یکدیگر تبدیل کنید.

از هر تصویری که در My Measures آماده کنید می توانید عکس معمولی یا خروجی PDF بگیرید، و آن را با دیگران از طریق فضاهای ابری به اشتراک بگذارید. البته برای دسترسی به قابلیت های اشتراک گذاری این اپ، ملزم به خرید نسخه حرفه ای آن هستید که بسته به امکانات، در سه بسته 99 سنتی، سه دلاری و شش دلاری به کاربران ارائه شده.

جالب است بدانید که اپلیکیشن از طول سنج لیزری Leica DISTO هم پشتیبانی می کند تا ابعاد اشیاء را با اتصال آن به اسمارت فون بتوانید به سرعت وارد اپلیکیشن کنید. این ابزار کاربردی انحصارا برای پلتفرم iOS منتشر شده و می توانید بسیاری از امکانات خوبش را در نسخه رایگان تجربه کنید.

My Measures

My Measures

سازنده: .TOP APP d.o.o قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 77 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی