ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر نسخه به روز رسانی شده از کروم بوک 11 را با بدنه تقویت شده رونمایی کرد

کمپانی ایسر امروز  از نسخه به روز رسانی شده کروم بوک 11 با مدل CB3-131 پرده برداشت. در قسمت روی بدنه این لپ تاپ طرح های حکاکی شده ظریفی دیده می شود و شرکت سازنده نیز از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۵

کمپانی ایسر امروز  از نسخه به روز رسانی شده کروم بوک 11 با مدل CB3-131 پرده برداشت. در قسمت روی بدنه این لپ تاپ طرح های حکاکی شده ظریفی دیده می شود و شرکت سازنده نیز از تدابیر تازه ای برای تقویت و استحکام آن بهره گرفته.

این مدل نیز همچون کروم بوک هایی که برای مشتریان تجاری و مصارف آموزشی ساخته می شوند به گونه ای طراحی شده که توانایی مقاومت در محیط های پرتنش را داشته باشد.

علاوه بر این، به لطف بهینه سازی های انجام شده در این دستگاه، باتری آن می تواند تا 9 ساعت استفاده مداوم را دوام بیاورد. دستگاه مورد بحث همچون سایر محصولات مبتنی بر کروم به صورت خودکار آپدیت های امنیتی و به روز رسانی های مربوط به سیستم عامل خود را از طریق اینترنت دریافت می کند.

جری کائو از واحد کسب و کار نوت بوک ایسر اظهار داشته: جایگاه ایسر در بازار کروم بوک همتا ندارد زیرا ما همان طیف از کروم بوک ها را ارائه می کنیم که مشتریانمان می خواهند و از آن جمله می توانم به مدل 15 اینچی و انواع قابل تبدیل اشاره نمایم.

اما منظور آقای کائو در اصل این است که ایسر گسترده ترین طیف از لپ تاپ های کروم بوک را تولید می کند و به همین خاطر کاربران نهایی میتوانند مدلی را انتخاب کنند که مطابق با سلیقه و نیازهایشان است.

در مورد مدل به روز رسانی شده کروم بوک 11 هم این گفته می تواند اینطور تعبیر شود که پوشش بیرونی دستگاه به گونه ای تقویت شده که توانایی مقاومت در برابر 60 کیلوگرم نیرو را دارد و کنج های آن در صورتی که لپ تاپ از ارتفاع 60 سانتی متری سقوط کند هیچ آسیبی نمی بینند و به همین خاطر استفاده از آن به کاربرانی توصیه می گردد که مدام در حرکت هستند و دقت کمتری در زمان استفاده از وسایل الکترونیکی شان را به خرج می دهند.

ضخامت این لپ تاپ برابر با 1.85 سانتی متر اعلام شده و وزنش هم برابر با 1.09 کیلوگرم است. نمایشگر دستگاه 11.6 اینچی (با رزلوشن 1366 در 768 پیکسل) است که از تکنولوژی ComfyView برای جلوگیری از بازتاب نور بهره می برد.

این کروم بوک قرار است که در قالب نسخه های 16 یا 32 گیگابایتی ارائه گردد که به ترتیب 2 یا 4 گیگابایت رم خواهند داشت. عرضه این محصول از فوریه و با قیمت 179.99 دلار در آمریکای شمالی آغاز می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جهان
    جهان | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    بابا قالب قبلی خیلی بهتر بود این جای تکنولوژی پر تبلیغه عوضش کنین خواهشا قبلی زیبا بود

مطالب پیشنهادی