ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد وایرلس جدید JBL
تکنولوژی

ایربادها وایرلس جدید JBL با قابلیت حذف انتخابی نویزهای مزاحم

ایربادهای وایرلس مدتی است که جای خود را در دل هواداران موسیقی به خوبی باز کرده اند، چرا که علی رغم بی سیم بودن، معمولاْ کیفیت بسیار بالایی را در پخش موسیقی ارائه می دهند. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۶

ایربادهای وایرلس مدتی است که جای خود را در دل هواداران موسیقی به خوبی باز کرده اند، چرا که علی رغم بی سیم بودن، معمولاْ کیفیت بسیار بالایی را در پخش موسیقی ارائه می دهند. علاوه بر این که می توانند همزمان میزبان سنسورهایی برای سنجش سلامت و حتی ردیابی فعالیت های ورزشی کاربر هم باشند.

اما شرکت JBL با همکاری کمپانی Harman Kardon اقدام به تولید ایرباد وایرلسی با نام  Everest Elite 100 کرده که قابلیت منحصر به فردی را در خود دارد.

محصول جدید که در نمایشگاه CES امثال از آن رونمایی شده می تواند طیف خاصی از صداهای مزاحم اطراف را به دلخواه کاربر حذف نماید. باید توجه داشت که قابلیت فیلتر فعال صداهای مزاحم که در بسیاری از هدست ها وجود دارد، قاتل شارژ باتری ها به حساب می آید، که این محدودیت در مورد هدست های وایرلس اهمیت بسیاری پیدا می کند.

به همین دلیل است که JBL در محصول تازه خود یک قطعه برای قرارگیری دور گردن اضافه کرده است تا از این طریق بتواند باتری بزرگتری برای این گجت خود فراهم نماید. البته باید پذیرفت که قرار دادن چنین چیزی دور گردن چندان منظره زیبایی نمی سازد، اما سازنده تمام تلاش خود را کرده که این بخش تا حد ممکن زیبا به نظر برسد. در هر حال به نظر می رسد کسانی که به دنبال امکانات بیشتر و در عین حال عمر باتری کافی باشند، از چنین محصولی استقبال کنند.

با بهره گیری از تکنولوژی NXTGen، ایرباد جدید به جای فیلتر تمام اصوات بیرونی، به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید کدام طیف از صداها از پس زمینه موسیقی که در حال گوش دادن آن هستید حذف شود.

برای این کار کافیست تا نرم افزار اختصاصی Jabra را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و فرکانس های مزاحم مورد نظر خود را انتخاب نمایید، و در عین حال بتوانید صدای صحبت اطرافیان و یا بوق خودروها را بشوید.

تا پیش از این «تکنولوژی حذف فعال نویز NXTGen» یا NXTGen Active Noise Cancellation فقط در محصولات رده بالا و خاص Jabra به کار می رفت، اما آنها برای اولین بار یکی از ایربادهای وایرلس خود را به آن مجهز کرده اند.

کمپانی JBL اوایل سال ۲۰۱۶ را زمان عرضه این ایربادهای وایرلس اعلام کرده و قیمت آن ۱۹۹ نیز دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی