ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم بوک جدید ایسوس C202
تکنولوژی

ایسوس از جدیدترین کروم بوک خود با مقاوت بدنه بالا برای مدارس رونمایی کرد

اشرکت ایسوس یکی از مطرح ترین نام ها در بازار شلوغ کروم بوک ها به شمار می رود. آنها محصول متمایزی چون Chromebook Flip را در این رده به تازگی معرفی کردند و حالا نیز یک لپ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۱

اشرکت ایسوس یکی از مطرح ترین نام ها در بازار شلوغ کروم بوک ها به شمار می رود. آنها محصول متمایزی چون Chromebook Flip را در این رده به تازگی معرفی کردند و حالا نیز یک لپ تاپ دیگر به جمع سبد کروم بوک های خود خواهند افزود. C202 با طراحی بدنه ای زمخت و مقاوم با هدف کلاس های درس کودکان طراحی شده است.

مقاوت در برابر ضربه و سقوط ویژگی تازه ای در لپ تاپ ها به شمار نمی رود، اما چیزی که این محصول را از رقبای خود متمایز می سازد، مدولار بودن اجزای آن است. این یعنی اگر یکی از بخش های آن آسیب ببیند،‌به راحتی و با کمترین هزینه و تخصص می توان آن را جایگزین کرد.

c202-bluenew-10d-100636059-large

تمام قطعات اصلی این محصول چون باتری، کیبورد،‌ منبع تغذیه و حتی مانیتور به آسانی و با ابزارهای استاندارد قابل جدا و سرهم شدن هستند.

هدف ایسوس از تولید این کروم بوک جدید تسخیر مدارس و آموزشگاه هاست، بنابراین عجیب نیست که شاهد مشخصات سخت افزاری چندان چشمگیر و گران قیمتی در آن نباشیم. وظیفه پردازش اطلاعات در این لپ تاپ به عهده چیپ های کم مصرف سری Celeron اینتل گذاشته شده است. حافظه رم آن ۲ تا ۴ گیگابایت و حافظه داخلی برابر با ۱۶ گیگابایت است. نمایشگر به کار رفته در این محصول نیز اندازه ای ۱۱.۶ اینچی و رزولوشن آن ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است.

c202-bluenew-05-1d-100636060-large

کروم بوک C202 جدید به لطف همین سخت افزار متوسط تنها ۲۱۹ تا ۲۲۹ دلار قیمت خواهد داشت و قرار است در ماه فوریه وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • اوبونتو
    اوبونتو | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    من می خوام یک کروم بوک بخرم
    اوبونتو میرنم حالشو میبرم

    • اوبونتو
      اوبونتو | ۱۵ دی ۱۳۹۴

      سیستم عامل کروم اگه دسترسی به اینترنت بخواد نمی خوام دل می خرم
      الان همه لپ تاپا بدون سیستم عامل عرضه میشن لپ تاپ دل سری inspiron بهترن به نظرم

مطالب پیشنهادی