ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی دو مانیتور جدید از ایسوس
تکنولوژی

ایسوس از یک مانیتور منحنی و یک مانیتور 4K دیگر رونمایی کرد

آن طور که به نظر می رسد نوار معرفی محصولات جدید ایسوس در نمایشگاه CES امسال به این زودی ها قطع نمی شود و آنها قصد دارند همین طور پشت سر هم به رونمایی از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۶

آن طور که به نظر می رسد نوار معرفی محصولات جدید ایسوس در نمایشگاه CES امسال به این زودی ها قطع نمی شود و آنها قصد دارند همین طور پشت سر هم به رونمایی از محصولات جذابشان ادامه دهند.

کمی بعد از معرفی اولین مانیتور با پورت USB Type-C، تایوانی ها از دو مانیتور دیگر از سری MX نیز رونمایی کردند. پنل این دو نمایشگر تازه که از طراحی چشم نوازی بهره می برند، از نوع IPS بوده و بهترین کیفیت ممکن را ارائه می کنند.

محصول اول با نام MX27UQ یک مانیتور ۲۷ اینچی با رزولوشن 4K است که می تواند ۱۰۰ درصد از طیف رنگی sRGB را به نمایش درآورد و دارای گواهی استاندارد TÜV برای تولید نور آبی مضر حداقل و نداشتن لرزش تصویر است. علاوه بر این ها نمایشگر مذکور از دو اسپیکر با برند Bang & Olufsen's مجهز به فناوری ICEpower برای پخش صدایی با کیفیت بهره می برد. قابلیت جالب دیگر آن توانایی پخش موسیقی با اتصال بلوتوث به موبایل ها و تبلت هاست.

اما اگر شما به دنبال نمایشگری با ظاهری جذاب و خاص هستید، می توانید به سراغ دیگر مانیتور معرفی شده از ایسوس بروید. چرا که نمایشگر خمیده ۳۴ اینچی و زیبای آن با رزولوشن 1440×3440 به طور حتم نظر شما را جلب می کند. به خصوص که پنل تعبیه شده در آن دقیقاْ مشابه پنل به کار رفته در مانیتور گیمینگ PG348Q (معرفی شده در نمایشگاه IFA) است.

این محصول نیز مشابه محصول قبل مجهز به دو اسپیکر ۸ واتی برای پخش موسیقی خواهد بود. زمان عرضه و قیمت دقیق دو مانیتور جدید ایسوس هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی