ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Sleepion آشنا شوید؛ اسپیکری که شما را به خواب می برد

بی خوابی های شب هنگام یکی از آزاردهنده ترین دردهای دنیاست؛ درست وقتی که از خستگی نای تکان خوردن ندارید و می خواهید چشمان خود را بسته و به خوابی عمیق فرو بروید، انواع و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۶

بی خوابی های شب هنگام یکی از آزاردهنده ترین دردهای دنیاست؛ درست وقتی که از خستگی نای تکان خوردن ندارید و می خواهید چشمان خود را بسته و به خوابی عمیق فرو بروید، انواع و اقسام فکرهای نامنسجم و غیر مفید در مغز شکل می گیرند و باعث بی خوابی و شب بیداری می شوند.

البته درمان های متعددی برای این امر وجود دارد و باید گفت علاوه بر مصرف دارو و انجام تمرینات ذهنی، می توان در این گونه مواقع دست به دامن تکنولوژی هم شد. از جمله مثلا باید به برخی اپلیکیشن ها یا تخت هایی اشاره کرد که ذهن و جسم فرد را برای رفتن به خوابی عمیق و کامل آماده می کنند.

اما فارغ از همه اینها، موسسه آمریکایی Cheero گجتی معرفی نموده که Sleepion نام دارد و یک راهکار سه-در-یک برای کسانی محسوب می شود که از بیماری بی خوابی رنج می برند.

«اسلیپیون» در واقع یک اسپیکر هلالی شکل است که نور طبیعی در داخل خود دارد و دیسک سرامیکی آن نیز رایحه خوشی متصاعد می کند تا باعث انگیخته شده حس آرامش در فرد گردند و کمک کنند تا سریع تر و راحت تر به خواب برود.

این دستگاه با 16 نویز سفید همانند هوای خنک کوهستانی، باران، باد و ... همراه شده که به صورت پیش فرض روی آن نصب هستند و عاملی آرامش بخش برای راحت خوابیدن به شمار می روند.

به ادعای کمپانی سازنده 45 دقیقه برای خواب کردن افراد زمان مناسبی محسوب می گردد و به همین دلیل همه قطعات صوتی این اسپیکر روی همین اندازه تنظیم شده اند و پس از آن دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

بعلاوه باید اشاره کنیم رایحه های خوش این گجت شامل سه گزینه از گل های شمعدانی، یاس و هیروکی می باشند و تنها کاری که کاربر باید انجام دهد چکاندن سه قطره از رایحه موردنظر خود روی دیسک سرامیکی است. این دیسک از هزاران حفره میکروسکوپی تشکیل شده که اسانس را جذب می نمایند و همگام با ارتعاشات صدا، عطر آنها را در هوا پمی پراکند.

بنابراین، پس از ساکت شدن صدا، انتشار عطر نیز قطع شده و به تدریج در فضای اتاق گم می شود.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که پروسه به خواب رفتنتان خیلی طولانی است، می توانید پخش صدا را تمدید نموده و نوای دلخواه خود را چندین بار تکرار نمائید. به گفته شرکت سازنده، باتری این دستگاه با یک بار شارژ کامل تا 35 ساعت استفاده را پاسخگو خواهد بود.

در ادامه می توانید تصاویر این وسیله ی خواب آور هلالی شکل را تماشا نمائید.

p1040002-1-w600

p1040004-1-w600

p1040006-1-w600

p1040007-1-w600

p1040008-1-w600

p1040009-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی