ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال جاری شاهد عرضه مدل های جدیدی از Turn Table محبوب Technics SL-1200 خواهیم بود

اگر با Turn Table ها آشنایی داشته باشید، حتماً تاکنون آوازه Technics SL-1200 به گوشتان رسیده، محصولی که چندین دهه پیش توسط این شرکت زیر مجموعه پاناسونیک تولید شده اما با این وجود تاکنون شهرت و محبوبیت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

اگر با Turn Table ها آشنایی داشته باشید، حتماً تاکنون آوازه Technics SL-1200 به گوشتان رسیده، محصولی که چندین دهه پیش توسط این شرکت زیر مجموعه پاناسونیک تولید شده اما با این وجود تاکنون شهرت و محبوبیت خود را بین کاربران حفظ کرده است.

شرکت سازنده بر همین اساس و با توجه به پنجاهمین سالگرد ارائه این محصول، اعلام کرده قصد دارد دو نسخه جدید از این «ترن تیبل» یا صفحه گردان را به تولید برساند، مدل SL-1200G با بدنه آلومینیومی؛ و یک مدل ویژه با نام SL-1200GAE که از بدنه منیزیمی برخوردار است و تنها شاهد تولید ۱۲۰۰ عدد از آن خواهیم بود.

Direct_Drive_Turntable_System_SL_1200GAE_7.0

این دو مدل جدید از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و شرکت Technics، کاربران موسوم به Audiophile را به عنوان جامعه مخاطب محصول در نظر گرفته، یعنی کاربرانی که برای دست یابی به حداکثر کیفیت پخش صدا وسواس زیادی به خرج می دهند.

این نسخه های تازه از امکانات متنوع و سطح بالایی برای کاربران حرفه ای برخوردار هستند و سیستم direct-drive دستگاه نیز توسط ریزپردازنده کنترل می شود تا حتی کوچکترین ارتعاشات اضافی نیز امکان تحت تاثیر قرار دادن صدای خروجی را نداشته باشند.

Direct_Drive_Turntable_System_SL_1200GAE_3.0

فروش صفحه های موسیقی در سالهای اخیر رو به افزایش بوده و از همین رو، تعجبی ندارد که می بینیم Technics تصمیم گرفته مدل جدیدی از صفحه گردان محبوب SL-1200 را به بازار عرضه نماید.

شرکت سازنده تابستان امسال را برای عرضه مدل 1200GAE و اواخر سال را نیز برای 1200G در نظر گرفته است و هرچند قیمت هیچ یک اعلام نشده، اما با توجه به ویژگی های اعلام شده، تردیدی وجود ندارد که هنگام عرضه با رقم سرسام آوری مواجه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی