ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Withings دماسنجی مجهز به وای فای معرفی نموده که لازم نیست درون بدن قرار داده شود

شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی Withings امیدوار است تمامی گجت های امدادرسانی و مرتبط به امور پزشکی که در خانه مورد استفاده قرار می گیرند، به زودی توان اتصال به تلفن های هوشمند را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۸

شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی Withings امیدوار است تمامی گجت های امدادرسانی و مرتبط به امور پزشکی که در خانه مورد استفاده قرار می گیرند، به زودی توان اتصال به تلفن های هوشمند را پیدا کنند تا بتوان هوشمندانه تر از آنها بهره گرفت.

در همین راستا محصول جدیدی به نام Withings Thermo با خود به نمایشگاه CES امسال آورده که در واقع نوعی دماسنج هوشمند محسوب می گردد. این گجت عملکرد سریع، دقیق و بسیار آسانی دارد و برای چندین نفر قابل استفاده خواهد بود.

دماسنج های کنونی برای تعیین دمای داخلی بدن باید در دهان و زیر زبان فرد جای داده شوند اما ترمومتر جدید کمپانی فرانسوی یاد شده اینگونه نیست و بدون قرار گرفتن درون بدن انسان قادر خواهد بود حرارت درونی افراد را تشخیص داده و اعلام نماید.

طراحی ظاهری این دستگاه نیز باریک و زیباست و یک صفحه نمایش LED بزرگ برایش در نظر گرفته شده و درجه های گرمایی مختلف را با رنگ های متفاوت نمایش می دهد. باید بدانید این محصول از طریق وای فای به اسمارت فون چند کاربر وصل می گردد، به این مفهوم که تمامی اعضای یک خانواده قادر خواهند بود تاریخچه دماهای داخلی بدن خود را در موبایلشان ذخیره نموده و در صورت نیاز با پزشک خود به اشتراک بگذارند.

این دستگاه با دو عدد باتری AAA شارژ می گردد و به ادعای کمپانی سازنده اش، فقط دو سال تاریخ مصرف دارد.

withings-thermo-iphone-f

فناوری حسگر این دماسنج جالب است: شرکت وایتینگز 16 عدد سنسور را در داخل آن تعبیه نموده تا با استفاده از فناوری اینفرارد و بدون اتلاف وقت و با کمک شریان شقیقه ها در دو طرف سر انسان، دمای بدن او را تشخیص داده و اعلام نماید.

این دماسنج در هر ثانیه 4 هزار اندازه گیری میکرو انجام می دهد و اطلاعات به دست آمده ی خود را با اپلیکیشن مربوطه روی موبایل سینک می نماید.

بر اساس بیانیه ای که شرکت سازنده منتشر نموده گجت یاد شده مورد تائید اداره غذا و داروی آمریکا و سازمان دارویی اروپا قرار گرفته و در ردیف محصولات پزشکی کلاس IIa دسته بندی می گردد.

در آخر هم بد نیست بدانید این دماسنج هوشمند در سه ماهه نخست سال 2016 میلادی با قیمت 100 دلار وارد بازار آمریکا می شود و با قیمت های 76 و 140 دلار به ترتیب در انگلستان و استرالیا فروخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کیارش
    کیارش | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    لازم نیست "درون" بدون قرار بگیرد...

    خخخخخخ. ^_^

مطالب پیشنهادی