ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیوندای می خواهد واقعیت افزوده را جایگزین دفترچه های راهنمای کاغذی کند

کمپانی خودروسازی کره ای هیوندای از شما می خواهد که دفترچه های راهنمای کاغذی اتومبیل ها را فراموش کنید. خودروساز یادشده در راستای این هدف ضمن بروزرسانی اپلیکیشن Car Care خود برای iOS و اندروید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۷

کمپانی خودروسازی کره ای هیوندای از شما می خواهد که دفترچه های راهنمای کاغذی اتومبیل ها را فراموش کنید. خودروساز یادشده در راستای این هدف ضمن بروزرسانی اپلیکیشن Car Care خود برای iOS و اندروید با قابلیت نمایش المان های مهم اتومبیل به کمک واقعیت افزوده (که آن را راهنمای مجازی واقعیت افزوده هیوندای نام نهاده)، یک سری ویدئوهای آموزشی هم به آن اضافه کرده تا مالکان خودروهای ساخته این شرکت بتوانند از طریق این اپلیکیشن به کارهایی مثل چک کردن وضعیت روغن و تعویض فیلتر هوا بپردازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بر خلاف دیگر محصولات واقعیت افزوده که برای اغلب کاربران گیج کننده اند، راهنمای مجازی هیوندای می تواند در کمک به صاحبان اتومبیل های این شرکت نقش بسزایی داشته باشد.

با ورود به بخش واقعیت افزوده اپ، کاربر می تواند جلو یا عقب خودرو را انتخاب کند یا نگاهی به محفظه موتور یا داخل کابین داشته باشد. با ورود به این قسمت می توانید موبایلتان را به سمت قسمت مورد نظر بگیرید و لیبل های حاوی اطلاعات آن بخش که روی صفحه پدیدار می شوند را مطالعه کنید.

0104_hyundai2-1

اگر در مورد یک قابلیت یا آیتم درون خودرو نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، کافیست روی لیبل مخصوصش اشاره کنید تا ویدئوی آموزشی مربوط به آن قسمت شروع به پخش کند؛ چه در حالت واقعیت افزوده و چه به صورت دو بعدی و معمولی.

البته ممکن است در صورت نبود ویدئو توضیحاتی مربوط به آن قسمت را بخوانید. بعضی از ویدئوهای آموزشی یا اطلاعاتی که در این اپ خواهید دید شامل تعویض فیلتر هوا، چک کردن روغن، اتصال بلوتوث و استفاده از کروز کنترل خودرو هستند.

0104_hyundaigif

گفتنی است که هیوندای نخستین شرکتی نیست که دست به چنین اقدامی می زند. شرکت سازنده محصولات واقعیت افزوده آئودی به نام Metaio، در سال 2013 با طراحی اپلیکیشنی برای گوگل گلس پیشگام این حوزه محسوب می شود. هر چند که مسلما کاربران اسمارت فون ها بسیار بیشتر از صاحبان یک هدست واقعیت مجازی عرضه شده در تعداد محدود هستند.

اپلیکیشن Car Care با ارائه قابلیت های واقعیت افزوده برای مدل های 2015 و 2016 هیوندای سوناتا در سه ماهه اول سال جاری بروزرسانی خواهد شد و دیگر مدل های 2015 و 2016 هیوندای اندکی بعد پشتیبانی از این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی