ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاناسونیک دو دوربین کامپکت با قابلیت ثبت ویدیوی 4K معرفی کرد

Canon تنها شرکتی نیست که دوربین هایش را به CES2016 آورده است. دقایقی پیش پاناسونیک نیز از دو دوربین دیجیتالی پرده برداشت. نمونه اول، Lumix DMC-ZS60 نام دارد که یک دوربین دیجیتال کامپکت به شمار می آید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۳۰

Canon تنها شرکتی نیست که دوربین هایش را به CES2016 آورده است. دقایقی پیش پاناسونیک نیز از دو دوربین دیجیتالی پرده برداشت.

نمونه اول، Lumix DMC-ZS60 نام دارد که یک دوربین دیجیتال کامپکت به شمار می آید که از حسگر MOS و ۱۸ مگاپیکسلی برخوردار شده است؛ سنسوری که می تواند تا ۳۰ برابر زوم را در اختیارتان قرار دهد.

DMC-ZS60 می تواند با رزولوشن 4K و با ۳۰ فریم بر ثانیه، به ثبت ویدیو مشغول گردد در حالی که اگر رزولوشن فیلم برداری را به ۱۰۸۰p کاهش دهید، تعداد فریم ها به ۶۰ عدد در هر ثانیه افزایش پیدا خواهد کرد. اگر به این محصول علاقه مند شده اید، باید گفت که در میانه ماه مارس، با قیمت ۴۵۰ دلار از سوی پاناسونیک عرضه می گردد.

ZS100k_slant-w600

اما دوربین دوم، DMC-ZS100 نام دارد که از سنسوری یک اینچی از نوع MOS بهره می برد. این سنسور به شما اجازه می دهد تا بتوانید ۱۰ برابر زوم را تجربه کنید.

در این دوربین، یک موتور لرزشگیر ۵ محوره نیز به کار گرفته شده تا تصاویر هنگام تکان خوردن دست شما، تار نشوند و ویدیوها نیز لرزشی نداشته باشند. در بین این دو دوربین، DMC-ZS100 نمونه برتر به شمار می رود و قیمتی که برایش تعیین گشته، معادل ۷۰۰ دلار است. پاناسونیک همچنین اعلام نمود که این دوربین را در انتهای ماه مارس در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    عالییییه / فقط 450 دلار برای 4k فوق العاده است پسر هر چند وقتی لومیا 1520 این کیفیت برام می گیره نیازی به این ندارم اما این نشون دهنده اینه که 4k روز به روز داره محبوب تر می شه ایکاش شبکه های تلویزیونی هم اینو بفهمن

مطالب پیشنهادی