ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Fossil ساعت هوشمند جدیدی به خط تولید Q خود اضافه نمود

کمپانی آمریکائی Fossil که در زمینه تولید ساعت و زیورآلات فعالیت می کند در پائیز سال گذشته خط تولید گجت های پوشیدنی خود به نام Q را راه اندازی نمود و همچنان با ارائه محصولات ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۴

کمپانی آمریکائی Fossil که در زمینه تولید ساعت و زیورآلات فعالیت می کند در پائیز سال گذشته خط تولید گجت های پوشیدنی خود به نام Q را راه اندازی نمود و همچنان با ارائه محصولات جدید در حال توسعه آن است.

جدیدترین محصول این شرکت، ساعت آنالوگ Q54 Pilot نام دارد که با تکنولوژی اینتل همراه شده تا نوتیفیکیشن های ساده ی موبایل را اعلام نموده و فعالیت های روزانه کاربر را دنبال نماید. از نظر طراحی و عملکرد این ساعت به نمونه Q Grant همین کمپانی شبیه است و فقط بر زیبایی ظاهری اش تاکید بیشتری شده.

این گجت پوشیدنی با پلتفرم های اندروید و iOS سازگاری دارد و قادر است تعداد گام های کاربر را شمارش نموده یا دریافت پیامک جدید را به کاربر اعلام نماید. البته باید اشاره کنیم این ابزار پوشیدنی عملکرد بسیار ساده ای دارد و نمی توان آن را با انواع ساعت های اندرویدی، اپل واچ یا ساعت های هوشمند Pebble مقایسه نمود زیرا هیچ نوع صفحه نمایشی برای خواندن پیام ها، حذف کردن نوتیفیکیشن ها، کنترل موسیقی یا استفاده از اپلیکیشن ها بر روی آن وجود ندارد.

شرکت فسیل علاوه بر ارائه این ساعت، اپلیکیشن موبایلی خود را نیز به روز رسانی نموده که باعث بهبود عملکرد قابلیت های هوشمند خط تولید Q و اضافه گشتن امکاناتی همانند گزارش فعالیت ها، قابلیت تنظیم الگوهای لرزشی و اعلام وضعیت اپلیکیشن های بیشتر شده است.

همچنین باید یادآوری کنیم که برای اسمارت واچ های خود بندهای متنوع تری نیز عرضه نموده.

بر اساس گفته های خود کمپانی سازنده، ساعت آنالوگ Q54 Pilot از اوایل بهار امسال با قیمتی میان 175 تا 215 دلار عرضه خواهد گشت. تنوع قیمتی آن نیز به جنس و نوع بندهای ساعت مربوط می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    اسم این شرکت عاالیهه :)) خخخ

مطالب پیشنهادی