ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین «اکشن کم» نیکون با قابلیت ثبت ویدیوهای ۳۶۰ درجه معرفی شد

دقایقی پیش برایتان نوشتیم که نیکون، از پرچمدار دوربین های DSLR خود با نام D5 پرده برداشت. این موضوع خودش به اندازه کافی هیجان انگیز بود اما موردی که باعث تعجب همه شد، رونمایی از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۹

دقایقی پیش برایتان نوشتیم که نیکون، از پرچمدار دوربین های DSLR خود با نام D5 پرده برداشت. این موضوع خودش به اندازه کافی هیجان انگیز بود اما موردی که باعث تعجب همه شد، رونمایی از یک «اکشن کم» حرفه ای بود.

اکشن کم نیکون، KeyMission 360 نام دارد و این اولین باری است که شرکت یاد شده دست به تولید چنین محصولی می زند.

محصول مورد بحث از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به GoPro Hero Session 4 دارد اما کاربردهایش بیشتر هستند. لنزهایی در بخش عقب و جلوی دستگاه به کار رفته اند که به شما اجازه می دهند تجربه خود را به شکل ۳۶۰ درجه به ثبت برسانید.

KeyMission-360-907x420

این محصول همچنین تا حدی ضد ضربه است و در صورتی که از ارتفاع دو متر به زمین برخورد کند، مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. این در حالیست که سازنده ادعا می کند که اکشن کم KeyMission 360، می تواند تا عمق ۳۰ متری زیر آب دوام بیاورد.

مقاومت دستگاه، مورد تازه ای نیست و بیشتر اکشن کم ها از آن برخوردار هستند. مسئله بحث برانگیز، قابلیت ثبت ویدیو و تصاویر ۳۶۰ درجه است؛ محتوایی که بعدا می توانید آنها را به بهترین شکل در هدست واقعیت مجازی خود به نمایش بکشید. نیکون جزییات سخت افزاری این محصول را هنوز منتشر نکرده و صرفا بیان می کند که عکاسان، می توانند از KeyMission 360 برای تعریف کردن روایات خود بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی