ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی و Under Armour مشترکا محصولی به نام جعبه سلامت را معرفی کردند

با آمدن سال جدید، بسیاری اهداف تازه ای را برای خود تعریف می کنند، مثلا اینکه مطالعه مداوم را در برنامه کاری شان قرار داده یا اینکه بیشتر به سلامت خود اهمیت دهند. اگر شما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۱

با آمدن سال جدید، بسیاری اهداف تازه ای را برای خود تعریف می کنند، مثلا اینکه مطالعه مداوم را در برنامه کاری شان قرار داده یا اینکه بیشتر به سلامت خود اهمیت دهند. اگر شما هم سلامت خود را در اولویت قرار داده اید باید بگوییم که اچ تی سی و Under Armour برنامه های ویژه ای برای شما دارند.

این دو شرکت چندی پیش محصولی به نام  Under Armour HealthBox را در CES معرفی کردند که در برگیرنده سه گجت مختلف شامل یک مچبند تناسب اندام، ترازوی دیجیتالی و پایشگر نواری شکل برای اندازه گیری ضربان قلب است و کار تولید همه آنها نیز بر عهده اچ تی سی بوده است.

ممکن است این سوال در ذهنتان شکل بگیرد که آیا این همان مچبند سلامتی نیست که شرکت تایوانی در کنگره جهانی موبایل سال قبل معرفی کرد؟ باید بگوییم که بله این دستگاه در اصل نسخه بهبود یافته ای از HTC Grip شکست خورده است.

البته  این نسخه همانطور که گفته شد، اندکی بهبود یافته و نسبت به نسخه قبلی بهتر شده و امکاناتی نظیر نمایشگر 1.36 اینچی  PMOLED، بلوتوث، باتری 110 میلی آمپر ساعت و یک حسگر حرکتی و ژیروسکوپ به آن اضافه گردیده است.

این مچبند قادر است که گام های شما را اندازه گیری کند و مسافت طی شده، ضربان قلب و الگوهای خواب تان را مورد پایش قرار دهد و پوشیدنش به مراتب راحت تر است.

htcband-100636046-large

Health Box یا همان جعبه سلامت، یک ترازوی هوشمند با برند Armour هم دارد که در اصل نوعی ترازوی دایره ای شکل وای فای و پشتیبانی کننده از بلوتوث است که می تواند وزن و درصد چربی بدن را اندازه بگیرد و همچنین نوعی نوار پایشگر ضربان قلب هم در جعبه دیده می شود که هر دویشان ساخت اچ تی سی هستند.

این همکاری در اصل بخشی از یک حرکت بزرگ تر است که از سوی این دو شرکت با هدف تنوع بخشیدن به محصولاتشان کلید خورده است. Under Armour ابراز امیدواری کرده که در آینده خرید اپلیکیشن هایی نظیر  MapMyFitness و MyFitnessPal را در دستور کار خود قرار دهد و اچ تی سی هم ناامیدانه تلاش دارد تا کسب و کارش را به خارج از بازار بی رونق تلفن های همراه بسط دهد.

جعبه سلامت  Under Armour قرار است که از 22 ژانویه امسال با قیمت 400 دلار به فروش برسد و علاقمندان می توانند مچبند، ترازو یا پایشگر ضربان قلب را به صورت جداگانه و به ترتیب با قیمت های 180، 180 و 80 دلار خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی