ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایربادهای وایرلس Freedom معرفی شدند؛ امکانات جالب در کنار طراحی نه چندان زیبا

یکی از نگرانی هایی که در مورد ایربادهای کاملاً‌ وایرلس وجود دارد باز می گردد به اینکه هر فردی ممکن است به سادگی آنها را گم کند. معضلی که شرکت «Altec Lansing» تصور می نماید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۴:۲۰

یکی از نگرانی هایی که در مورد ایربادهای کاملاً‌ وایرلس وجود دارد باز می گردد به اینکه هر فردی ممکن است به سادگی آنها را گم کند. معضلی که شرکت «Altec Lansing» تصور می نماید توانسته آن را با طراحی یک جفت ایر باد با نام «Freedom» برطرف نماید. این محصول جدید دارای یک اپ ویژه بوده که ضمن پشتیبانی از بلوتوث می تواند با تکیه بر GPS محل استقرار فیزیکی دیوایس را نیز به ما نشان دهد.

Freedom شاید به پای نمونه های مشابه دیگری که قادر هستند فعالیت های ورزشی تان را نیز دنبال کرده و داده های آنها را به ثبت برسانند نرسد ولی از برخی مدل ها مانند Earin که تنها چند ماه پیش معرفی شد بسیار بهتر است.

علاوه بر قابلیت تعیین مکان فیزیکی ایرباد مورد بحث، این گجت در مقابل آب مقاومت داشته، می تواند ارتباط بلوتوث خود را تا شعاع ۳۰ متر حفظ کرده و در آن میکروفونی مقاوم در برابر باد به کار رفته که موجب می شود کیفیت مکالمه در تماس های صوتی بالاتر رود. ضمناً محصول مورد اشاره از باتری با طول عمر ۶ ساعت بهره می برد و یک قاب برای حمل آن در نظر گرفته شده که می تواند سه ساعت کارایی اضافه به پیل اش ببخشد.

ناگفته نماند مزیت های آمده در بالا هزینه هایی هم داشته اند، برای مثال Freedom قدری ضخیم تر و بزرگتر از حدل معمول بوده و طراحی اش نیز چندان به دل نمی نشیند. در CES سال ۲۰۱۵ ایربادهای وایرلس توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کردند ولی شرکت های معرفی کننده ی آنها اکثراً در ارائه ی محصول به بازار با مشکل مواجه شدند و دائماً تاریخ عرضه ی نهایی را عقب انداختند.

Altec Lansing یکی از نام های جدیدی به حساب می آید که به این رقابت وارد شده و وعده کرده تا Freedom را در نیمه دوم امسال و با قیمت ۱۴۹ دلار به دست علاقه مندان برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    جدید! Altec Lansing حدود شست ساله که داره اسپیکر های حرفه ای میسازه

مطالب پیشنهادی