ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تجربه ای ملموس تر برای فیلم یا بازی های ویدیویی با دستگاه حرکتی چهاربعدی Immersit

استارتاپ فرانسوی Immersit قصد دارد فیلم دیدن و پرداختن به بازی های کامپیوتری در منزل را برای شما به همان اندازه ی صندلی های گران قیمت سینماهای چند بعدی که در مراکز تفریحی یافت می شوند ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۲۵

استارتاپ فرانسوی Immersit قصد دارد فیلم دیدن و پرداختن به بازی های کامپیوتری در منزل را برای شما به همان اندازه ی صندلی های گران قیمت سینماهای چند بعدی که در مراکز تفریحی یافت می شوند با تجربه ای فیزیکی همراه کند. افزونه ی ارائه شده ی این شرکت در نمایشگاه CES امسال به گونه ای طراحی شده است که روی هر نوع مبل راحتی یا صندلی بتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این افزونه با توجه به آنچه در صفحه ی نمایش در حال پخش است قابلیت لرزش و حرکت خواهد داشت. اگر در حال تماشای صحنه ای از یک نبرد پر جنب و جوش فضایی و یا یک جنگ قرون وسطایی باشید، ایمرسیت با هر حرکت ناگهانی به لرزه در می آید و تکان می خورد. یا اگر در حال انجام بازی ویدیویی اتومبیلرانی باشید، با هر تغییر سرعت و یا چرخش، لرزش های اتومبیل روی زمین را حس خواهید کرد.

کارکرد آن به گونه ای است که انرژی و تجربه ی فیزیکی خاصی به فیلم یا بازی ویدیویی شما می بخشد. در ادامه می توانید نمونه ای از تست این افزونه به همراه عینک واقعیت مجازی را مشاهده کنید. به گفته ی شرکت سازنده، دستگاه ارائه شده با تمام بازی های ویدیویی به خوبی کار می کند. هنوز قیمت دقیقی برای ایمرسیت مشخص نشده است اما به احتمال زیاد تا پایان سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی