ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستگاه Smart Alarm Detector دی لینک می تواند شما را از آتش سوزی منازل باخبر کند

دی لینک به تازگی دستگاهی معرفی کرده که قادر است وقتی آلارم دود یا سنسور تشخیص کربن مونوکسید در خانه تان فعال شد، با ارسال یک پیام هشدار به تلفن هوشمند، شما را از این موضوع مطلع ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۱

دی لینک به تازگی دستگاهی معرفی کرده که قادر است وقتی آلارم دود یا سنسور تشخیص کربن مونوکسید در خانه تان فعال شد، با ارسال یک پیام هشدار به تلفن هوشمند، شما را از این موضوع مطلع کند.

دستگاه Smart Alarm Detector مدل DCH-S165 دی لینک که در هفته جاری معرفی شد، در اصل خودش قادر به تشخیص دود یا کربن مونوکسید منتشر شده در فضا نیست، بلکه تنها وسیله ای است برای تشخیص صدای آلارمی که در چنین شرایطی از سنسورهای نصب شده روی دیوارهای خانه پخش می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

به محض تشخیص هر گونه صدا، دستگاه جدید دی لینک یک پیام هشدار به اسمارت فون شما می فرستد تا بتوانید با مشاهده آن، از وقوع حوادث ناگوار در خانه تان جلوگیری کنید.

این دستگاه توسط یک آداپتور AC تغذیه می شود، می تواند صداها را تا شعاع 15 متری تشخیص داده و با دیگر محصولات دی لینک برای خانه های هوشمند تعامل برقرار کند.

با داشتن این دستگاه، دیگر نیازی به خرید سنسورهای اضافی برای تشخیص وجود دود یا گاز کربن مونوکسید در محیط منزلتان نخواهید داشت. طبق گزارش گیزمودو، این دستگاه هوشمند در سه ماهه دوم سال 2016 و با قیمت 60 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی