ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رقص نور دسکتاپ گیمینگ Lenovo با همکاری Razer

لنوو در حاشیه نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد که کامپیوتر Ideacenter Y900 قرار است یکی از جدیدترین اعضای خانواده Razer باشد. دستگاه (Ideacenter Y900 RE (Razer Edition به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز است و ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۷

لنوو در حاشیه نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد که کامپیوتر Ideacenter Y900 قرار است یکی از جدیدترین اعضای خانواده Razer باشد.

دستگاه (Ideacenter Y900 RE (Razer Edition به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز است و قدرت خود را توسط نسل ششم پردازنده Core i7 اینتل تامین می کند. این دستگاه در مجموعه سخت افزاری خود ۳۲ گیگابایت رم DDR4، دو ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD را به همراه دارد.

Ideacenter Y900 به کاربر این امکان را می دهد تا کارت های گرافیک متفاوت NVIDIA را بر روی سیستم نصب نماید، با این حال باید بگوییم نمونه ای که در CES به معرض نمایش گذاشته شد، از دو کارت گرافیکی GTX 970 بهره می برد.

اما تمام این مشخصات در مدل اصلی Ideacenter Y900 نیز موجود بود، و اصلی ترین تفاوت نسخه Razer این سیستم را می توان در ظاهر آن دانست. در واقع لنوو کیس دستگاه را به سیستم روشنایی Chroma مجهز کرده که به صورت اختصاصی توسط Razer توسعه داده شده است. سیستم Chroma بالغ بر ۱۶.۸ میلیون رنگ را در اختیار گیمر ها قرار می دهد تا هر یک از آن ها مطابق با سلیقه خود، به شخصی سازی سیستم بپردازد.

در نهایت باید اشاره کنیم که سازنده چینی، کیبورد Blackwidow و ماؤس Mamba ریزر را نیز با Ideacenter Y900 RE همراه کرده است. این کیبورد و ماؤس نیز به سیستم روشنایی Chroma مجهز هستند و حرکات نور آن ها با کیس شما هماهنگ می شود.

lenovorazer6_1020.0

p1010465-1

p1010468-1 (1)

p1010468-1

p1010482-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad ap
    Mohammad ap | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    چه کیس خوشگلی ^_^

  • کامران
    کامران | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    پشتش شبیه لامبورگینی اونتادور هس

    • Playing
      Playing | ۱۵ دی ۱۳۹۴

      دقیقا

مطالب پیشنهادی