ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روتر میان رده EXO از شرکت D-Link؛ حاصل ترکیب عملکرد خوب و قیمت مناسب

با در نظر گرفتن این نکته که پر سرعت ترین مصرف کنندگان وای فای موجود در بازار (مثل لپ تاپ، تبلت، یا تلفن های هوشمند) حداکثر سرعتی برابر با ۱۳۰۰ Mbps دارند، تهیه ی پیشرفته ترین ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۸

با در نظر گرفتن این نکته که پر سرعت ترین مصرف کنندگان وای فای موجود در بازار (مثل لپ تاپ، تبلت، یا تلفن های هوشمند) حداکثر سرعتی برابر با ۱۳۰۰ Mbps دارند، تهیه ی پیشرفته ترین روتر موجود مثل AC500 یا یک روتر AC2600 در اغلب موارد توفیر چندانی نخواهد داشت.

آنچه شما به آن نیاز دارید روتری است که سرعتش تقریباً به اندازه ی سرعت دستگاه هایی باشد که به آن متصل اند. به عنوان نمونه می توان از روتر وای فای جدید دی لینک یعنی DIR-879 AC1900 نام برد که همین امروز توسط این شرکت در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد. این محصول روتری دو بانده است که روی باند 5GHz حداکثر سرعت آن به ۱۳۰۰ Mbps، و روی باند 2.4GHz به ۶۰۰ Mbps می رسد. DIR-879 رقیب تعداد زیادی از روتر های میان رده ی موجود در بازار مثل Asus RT-AC68U، Linksys WRT1900ACS، Netgear R7000 و حتی DIR-880L خود دی لینک است. روتر جدید دی لینک اولین محصول از سری جدید این شرکت با نام EXO محسوب می شود.

دی لینک می گوید روتر های جدید سری EXO این شرکت، درست مثل روتر های سری Ultra مثل DIR-890L/R، عملکرد مورد انتظار کاربر را به همراه طراحی خاص ارائه می کنند. از همه مهم تر اینکه قیمت های این سری جدید نیز بسیار مناسب تر هستند. برای مثال مدل های DIR-879 در زمان عرضه در سه ماهه ی اول ۲۰۱۶، تنها حدود ۱۵۰دلار قیمت خواهند داشت.

Untitled2

به گفته ی دی لینک، تمام روتر های EXO به Gigabit Ethernet (برای ارتباطات سریع کابلی)، تقویت کننده ی قوی (برای آنتن دهی بهتر وای فای)، SmartConnect (برای ترکیب دو باند وای فای مجزا و تبدیل آن به یک شبکه ی واحد) و Intelligent QoS (برای بهینه سازی ترافیک اپلیکیشن های اینترنتی) مجهز خواهند بود. مهم تر اینکه تمام دستگاه های این سری کاربری آسانی خواهند داشت و از تمام دستگاه های استفاده کننده از وای فای موجود در بازار پشتیبانی خواهند کرد.

دی لینک امروز علاوه بر DIR-879، یک روتر EXO دیگر یعنی DIR-869 را نیز معرفی کرد. این محصول از مجموعه ی AC1750 است و سرعت آن روی باند 5GHz به ۱۳۰۰ Mbps و روی باند 2.4GHz به ۴۵۰ Mbps می رسد. این مدل نیز در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۶ و با قیمت پیشنهادی ۱۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی