ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Tactix Bravo رسما توسط گارمین رونمایی شد

گارمین را بیشتر به خاطر تولید پوشیدنی های محکمش که برای استفاده در بیرون از منزل طراحی شده اند می شناسند، حالا اما این شرکت ساعت هوشمندی را معرفی کرده که بیشتر به درد ماموریت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۲۹

گارمین را بیشتر به خاطر تولید پوشیدنی های محکمش که برای استفاده در بیرون از منزل طراحی شده اند می شناسند، حالا اما این شرکت ساعت هوشمندی را معرفی کرده که بیشتر به درد ماموریت های مخفی می خورد تا پیکنیک و گشت و گذارهای آخر هفته در طبیعت.

این ساعت که Tactix Bravo نام دارد، نسخه به روز شده ای از مدل نظامی سال 2013 آن با نام Tactix است و در ساخت آن به نیروهای پلیس و تیم های عملیاتی ویژه توجه شده است.

ساعت جدید گارمین علاوه بر دنبال کردن فعالیت های روزانه کاربران خود، می تواند گزارشی از تمرینات بدنی آنها را ثبت کرده و به عنوان نوعی ریموت کنترل بلوتوثی برای اکشن کمراهای این شرکت مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این ها، مجموعه کاملی از ابزارها برای مدیریت آموزش، ماموریت ها و مواردی از این دست برایش در نظر گرفته شده است.

Tactix Bravo لنزی ساخته شده از یاقوت کبود دارد و حاشیه آن با نوعی پوشش کربنی الماسی شکل ساخته شده که از آن در برابر آسیب حفاظت می کند.

نمایشگر رنگی این ساعت نیز یک مد خاص دارد که با عینک های دید در شب سازگار است. علاوه براین، آنتن تمام جهت EXO گارمین، حسگر  GPS حساسیت بالا و پشتیبانی از GLONASS (نسخه روسی از GPS) نیز برای آن در لیست امکانات این محصول قرار دارند.

همه این موارد بدان معناست که سیگنال های دستگاه در محیط های باز قدرت بیشتری دارند و در نتیجه برای انجام فعالیت های بدنی در محیط های خشن می تواند گزینه ایده آلی باشد.

ساعت جدید همچون نسخه قبلی اش می تواند تا 1000 ایستگاه بین راهی را علامت بزند و در خود ذخیره کند تا در مسیر بازگشت مورد استفاده قرار گیرند.

شمار زیادی نرم افزار  برای انجام ماموریت های هوایی و زمینی از قبل روی این ساعت بارگذاری شده اند. برای مثال، گارمین اعلام داشته که این ساعت برای انجام تاکتیک های مختلف پرش با چتر بهینه سازی شده است.

باتری این گجت نیز طبق ادعای شرکت سازنده اش می تواند تا 50 ساعت در وضعیت دنبال کردن (tracking)، بیست ساعت در وضعیت آموزش با GPS (یا همان GPS training) و سه هفته به عنوان یک ساعت هوشمند با کاربرد روزانه دوام بیاورد.

علاوه براین قرار است که نسخه جدیدتری از ساعت Fenix 3 به نام  Fenix 3HR ارائه گردد که می تواند به صورت مستمر ضربان قلب کاربران خود را اندازه بگیرد.

این ساعت قرار است که در سه ماهه نخست امسال با رنج قیمتی 600 الی 800 دلار در اختیار کاربران قرار گیرد که قیمت نیز بسته به جنس بند ساعت و مواد به کار رفته در ساخت بدنه متغیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    اینهمه گفتین. ولی نگفتین سیستم عاملش چیه!!

مطالب پیشنهادی