ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت رینگ از یک دوربین مدار بسته مجهز به وای-فای پرده برداشت

Ring نام شرکتی است که پیشتر یک زنگ هوشمند درب ورودی منزل، با قابلیت فیلمبرداری و ارسال تصاویر از طریق وای-فای را به بازار عرضه کرده بود. این شرکت اکنون نیز برای تکمیل خانواده محصولات ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۳۶

Ring نام شرکتی است که پیشتر یک زنگ هوشمند درب ورودی منزل، با قابلیت فیلمبرداری و ارسال تصاویر از طریق وای-فای را به بازار عرضه کرده بود. این شرکت اکنون نیز برای تکمیل خانواده محصولات خود، از یک دوربین مدار بسته با قابلیت مشابه پرده برداشته است.

این محصول که Stick Up Cam نام دارد، از سخت افزار مشابه با زنگ Ring برخوردار است، با این تفاوت که هیچ دکمه ای روی آن مشاهده نمی شود و برای اتصال به دیوار نیز، از یک پایه متحرک و قابل تنظیم بهره می گیرد.

ویژگی های محصول نیز با زنگ Ring مشترک است که از جمله آنها می توان به دوربین دید در شب و حسگر مادون قرمز اشاره کرد که قادر است، قابلیتی که دستگاه به لطف آن هرگونه حرکت را شناسایی کرده و پیامی برای هشدار در این زمینه برای تلفن هوشمند کاربر ارسال می نماید.

Stick Up Cam علاوه بر این از میکروفون و اسپیکر برخوردار است که به لطف آنها، استفاده از دستگاه به عنوان دوربین نظارت بر کودکان خردسال امکان پذیر می گردد.

در پایان لازم است بدانید که پیش فروش محصول از هم اکنون آغاز شده و سازنده برای محصول تازه، همانند زنگ Ring، قیمت ۱۹۹ دلار را در نظر گرفته است، رقمی که هرچند ۲ برابر بیشتر از دوربین های معمولی موجود در بازار به شمار می رود، اما در عوض استفاده از قابلیت های انحصاری Stick Up Cam را برای خریداران امکان پذیر می سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir
    Amir | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    MerCcccCCcCc az pOoshesh E awli TNX a LOt????????

مطالب پیشنهادی