ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت پولار از ترازوی هوشمند خود با نام «بالانس» پرده برداشت

چندی پیش و در حوالی سال ۲۰۱۲ تعدادی شرکت فعال در عرصه ی تکنولوژی با خود فکر کردند که بد نیست امکان ارتباط وایرلس را برای ابزارهای اندازه گیری وزن همانند ترازوها فراهم آورده و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۲

چندی پیش و در حوالی سال ۲۰۱۲ تعدادی شرکت فعال در عرصه ی تکنولوژی با خود فکر کردند که بد نیست امکان ارتباط وایرلس را برای ابزارهای اندازه گیری وزن همانند ترازوها فراهم آورده و به نوعی آنها را هوشمند سازند.

«Fitbit» اولین محصول را در این عرصه ارائه کرد و آن را «Aria» نامید (شرکت یاد شده هنوز این محصول را می سازد). بعد برند فرانسوی «Withings» هم پا به همین میدان گذاشت و ابتدا از «Withings WS-30» و سپس از «Withings Smart Body Analyzer» یا «تحلیل گر هوشمند وضعیت بدن Withings» رونمایی کرد.

حال اما نوبت به شرکت «Polar» رسیده تا چنین دستگاهی بسازد و آن را با نام «بالانس» به جهانیان معرفی کند. ترازوی هوشمند مذکور که از بلوتوث LE بهره می برد می تواند به صورت بی سیم وزن و شاخص توده بدنی (BMI) را به اپ «Polar Flow» یا دستبندهای سلامتی تولید شده توسط شرکت سازنده اش همچون «پولار لوپ»، «پولار ام ۴۰۰» و یا «پولار V800» ارسال نماید.

اپی که پیش تر به آن اشاره شد ویژگی با نام سرعت سنج داشته و به شما نشان می دهد که چقدر سریع در حال اضافه کردن وزن یا کم کردن آن هستید. در ضمن لازم نیست کار خاصی انجام دهید، فقط روی ترازو ایستاده و داده ها بلافاصله به موبایل تان منتقل خواهند شد.

البته اکثر ترازوهای هوشمند عملکردی مشابه داشته و برخی از آنها پس از آگاهی نسبی از وزن تان می توانند شما را شناسایی کرده و نام تان را هم صدا بزنند و برخی دیگر یادآوری می نمایند چقدر تا هدف گذاری که قبلاً انجام داده اید باقی مانده.

ترازوی پولار با نام بالانس ۹۹.۹۵ دلار قیمت داشته و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته و می توانند آن را در دو رنگ مشکی و سفید خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی