ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یک رایانه رو میزی all-in-one مخصوص بازی
تکنولوژی

شرکت Orgin PC از رایانه all-in-one مخصوص گیمرهای خود رونمایی کرد

یکی از آن رده محصولاتی که قبل از شروع نمایشگاه CES امسال تصور نمی شد نمود خاصی در لاس وگاس داشته باشد، سری رایانه های all-in-one gaming بود. اما به نظر می رسد باید امسال انتظار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۰

یکی از آن رده محصولاتی که قبل از شروع نمایشگاه CES امسال تصور نمی شد نمود خاصی در لاس وگاس داشته باشد، سری رایانه های all-in-one gaming بود. اما به نظر می رسد باید امسال انتظار همه نوع محصولی را داشت، حتی از سازندگانی که تا پیش از این در آن حوزه محصولی ارائه نداده بودند.

شرکت Orgin PC محصول all-in-one خود را «قدرتمندترین و قابل ارتقاترین» نمونه در میان محصولات همرده خود می داند. آنها مدعی هستند که در پشت مانیتور ۳۴ اینچ با رزولوشن 3K این پی سی فضا برای نصب سی پی یو های قدرتمندی از جمله Core i7 5960X و کارت های گرافیک غول پیکری چون GeForce GTX Titan X با ۱۲ گیابایت رم، وجود دارد.

برای پشتیبانی از چنین پردازنده و کارت گرافیک نیرومندی شما نیاز به حافظه رم فراوانی دارید. از این بابت خیالتان راحت باشد، چرا که all-in-one gaming محصول Orgin PC می تواند تا ۳۲ گیگابایت رم از نوع DDR4 را در دل خود جای دهد.

برای خنک کردن این غول سرکش سازنده از سیستم خنک کننده مایع اختصاصی خود بهره برده تا مشکلی از باید دفع گرمای زیاد تولیدی وجود نداشته باشد.

Orgin PC برای آن دسته از افرادی که دوست دارند قطعات گران قیمت و اعجاب انگیز به کار رفته در دستگاه خود را به رخ دیگران بکشند، یک قاب پشتی شفاف در نظر گرفته تا نمایی حسرت برانگیز از درون دستگاه قابل رویت باشد.

originpcomni.png

کمپانی سازنده تمام تلاش خود را به کار برده تا ثابت نماید برای داشتن یک رایانه رومیزی توانمند و عالی، لزومی به قراردادن کیس های عظیم الجثه و جاگیر در کنار مانیتورها وجود ندارد.

البته هنوز قیمت چنین رایانه منحصر به فردی مشخص نشده، اما از حالا می توان حدس زد که بسیاری از افراد هرگز از پس خرید این all-in-one مخصوص بازی، که قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ معرفی شود، بر نمی آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    اون قسمت حسرت برانگیزش بجا بود واقعا!

مطالب پیشنهادی