ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو باریک ترین لپتاپ تبدیل شونده دنیا را معرفی کرد

لنوو را بی شک می توان یکی از فعال ترین تولید کنندگان لپتاپ در دنیا دانست. این شرکت چینی که همواره کیفیت محصولاتش زبانزد عام و خاص بوده، در طول سالیان گذشته مدام تلاش کرده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۶:۲۴

لنوو را بی شک می توان یکی از فعال ترین تولید کنندگان لپتاپ در دنیا دانست. این شرکت چینی که همواره کیفیت محصولاتش زبانزد عام و خاص بوده، در طول سالیان گذشته مدام تلاش کرده تا لپتاپ ها را دستخوش تغییر کند و این حوزه را با استانداردهای روز، همگام نگه دارد.

لنوو در جدیدترین اقدام خود لپتاپ Yoga 900s را معرفی کرده که طبق ادعای سازنده، باریک ترین لپتاپ تبدیل شونده در جهان به شمار می ورد. این دستگاه که قدرت خود را توسط آخرین نسل از پردازنده Core M اینتل تامین می کند، تنها ۱.۲۷ سانتی متر ضخامت دارد، و وزن آن بر روی ترازو عدد ۹۰۰ گرم را نشان می دهد.

Yoga 900s نمایشگری ۱۲.۵ اینچی دارد که تصاویر را با کیفیت QHD پخش می کند و از قلم Stylus نیز پشتیبانی به عمل می آورد. بنا بر اعلام لنوو باتری این دستگاه می تواند تا ۱۰ ساعت و سی دقیقه، شارژ خود را در اختیار کاربر قرار دهد.

نمایشگر Yoga 900s به واسطه یک لولای ویژه، به بدنه متصل شده است که همین موضوع دستگاه را به یک تبدیل شونده جذاب بدل می کند. Yoga 900s، که بدنه آن از جنس فیبر کربن است، می تواند در موقعیت های مختلف تغییر حالت دهد و مناسب ترین زاویه را ارائه نماید.

جالب است بدانید که در کنار این لپتاپ، لنوو Yoga Mouse را نیز معرفی کرده است. این ماؤس از زبان طراحی مشابه Yoga 900s بهره می برد و می تواند در دو موقعیت تغییر شکل دهد.

فارغ از فعالیت به عنوان یک ماؤس، محصول جدید لنوو می تواند به شکل یک کنترل از راه دور نیز درآید و با دکمه های لمسی، کنترل برنامه های پخش فیلم و موسیقی در ویندوز را برای شما ممکن سازد.

شایان ذکر است که لپتاپ Yoga 900S از دو ماه دیگر به بازار عرضه می شود و قیمت پایه آن ۱۰۹۹ دلار اعلام شده است. Yoga Mouse نیز قرار است با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در فروشگاه ها، به فروش رسد.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این محصولات را مشاهده نمایید.

yoga-900s-in-gold-tent-mode-1

yoga-900s-in-gold-thin-and-light-1

yoga-900s-in-gold-using-outlook-in-tablet-mode-1

yoga-900s-in-gold-using-windows-10-in-laptop-mode-1

yoga-900s-in-gold-watching-a-video-in-stand-mode-1

yoga-900s-in-gold-keyboard-1

yoga-900s-in-gold-close-up-of-360-degree-watchband-hinge-1

yoga-900s-in-gold-360-degree-watchband-hinge-1

lenovoyoga900shandson5_1020.0

lenovoyoga900shandson4_1020.0

lenovoyoga900shandson3_1020.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    چقد خوشگله!
    منم میخوام... :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی