ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و Harman می خواهند آفیس ۳۶۵ را به خودروهای کاربران بیاورند

زمان صرف شده برای رانندگی به سمت کار به هیچ عنوان در زمره زمان های مفید افراد به شمار نمی رود و اکثر سرنشینان خودرو این مدت را، با گوش دادن به موسیقی و چک کردن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۱:۵۰

زمان صرف شده برای رانندگی به سمت کار به هیچ عنوان در زمره زمان های مفید افراد به شمار نمی رود و اکثر سرنشینان خودرو این مدت را، با گوش دادن به موسیقی و چک کردن اپلیکیشن های اجتماعی روی تلفن هوشمند سر می کنند.

مایکروسافت اما اعتقاد دارد دسترسی به آفیس ۳۶۵ در خودرو می تواند امکان استفاده مفید از چنین زمان هایی را برای سرنشینان خودرو فراهم آورد و از همین رو، با شرکت Harman وارد همکاری شده تا نرم افزار مورد بحث را به سیستم های صوتی تصویری ساخت این سازنده اضافه نماید.

شرکت ساکن ردموند البته اعلام کرده عملکرد آفیس ۳۶۵ در این حالت با کامپیوترهای شخصی متفاوت بوده و عمده تمرکز آن روی استفاده از دستیار هوشمند نرم افزاری خواهد بود تا کاربر قادر باشد از آن برای مواردی از جمله تعیین قرار ملاقات، پاسخ به ایمیل و برقراری کنفرانس های تلفنی استفاده نماید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بیشتر این عملکردها به لطف کورتانا بدون نیاز به استفاده از دست کاربر انجام خواهد گرفت و پشتیبانی از اسکایپ نیز قابلیت دیگری است که برای این سیستم در نظر گرفته شده است.

در پایان لازم به ذکر است که Harman اعلام نکرده قابلیت تازه به شکل نرم افزاری به سیستم های صوتی تصویری فعلی این شرکت نیز افزوده خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    خیلی هم عالی و فوق العاده / توی نمایشگاه امسال مایکروسافت همکاری های عالی با شرکت های دیگه انجام داده مثل این خبر و خبر کنترل ماشین های Volvo توسط مایکروسافت بند که پشتیبانی از فرمان های صوتی تفاوت بزرگ نسخه بند با بقیه پلتفرم ها هست

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۵ دی ۱۳۹۴

      چیزی که اینجا معلوم می شه قدرت بالای کورتانا هست / تا حالا دو تا همکاری عالی

مطالب پیشنهادی