ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از تبلت ۱۰ اینچی MediaPad M2 پرده برداشت

هوآوی در حاشیه مراسم خود که اکنون در حال برگزار شدن است، از یک تبلت ۱۰ اینچی و قدرتمند با نام MediaPad M2 رونمایی به عمل آورد. نمایشگر ۱۰ اینچی MediaPad M2، از یک پنل IPS مجهز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۰۵

هوآوی در حاشیه مراسم خود که اکنون در حال برگزار شدن است، از یک تبلت ۱۰ اینچی و قدرتمند با نام MediaPad M2 رونمایی به عمل آورد.

نمایشگر ۱۰ اینچی MediaPad M2، از یک پنل IPS مجهز به نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ بهره می برد. این محصول همچنین از قلم های استایلوس پشتیبانی به عمل آورده و چیپست مجتمع آن نیز از نوع کایرین ۹۳۰ است؛ چیپستی که در آن یک پردازنده هشت هسته ای به کار گرفته شده است.

نمونه نقره ای رنگ از تبلت مورد بحث، دارای رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است در حالی که نسخه طلایی رنگ آن، دارای ۳ گیگابایت رم بوده و به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز شده است. حافظه داخلی هر دو نوع از این دو محصول را می توان توسط کارت ها حافظه جانبی افزایش داد.

mediapad-rose (1)-w600

تبلت یاد شده اگرچه به اندازه تلفن های پرچمدار امروزی قدرتمند نیست اما شاید بتوان آن را یکی از توانمند ترین تبلت های اندرویدی به شمار آورد. این در حالیست که شرکت چینی دوربین اصلی دستگاه را به ۱۳ مگاپیکسل مجهز نموده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی در تبلت مورد بحث به کار گرفته شده است. هوآوی اعلام کرده که باتری دستگاه نیز ۶۶۰۰ میلی آمپری خواهد بود و کاربر می تواند از قلم های استایلوس در نمایشگر آن استفاده کند.

شرکت چینی بیان می کند که این محصول در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد اما هنوز خبری از اعلام قیمت نمونه های مختلف آن در میان نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علی
    علی | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    عالیه ،،،کاری به حرف یه عده متعصب هم ندارم،،، شما به نقدا الکی ادامه بدید هواوی هم به پیشرفتش ادامه میده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی