ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی پخش کننده بلو ری 4k پاناسونیک
تکنولوژی

پاناسونیک از نسخه نهایی پخش کننده بلو ری خود با پشتیبانی از فرمت 4K رونمایی کرد

دیسک های بلو ری با فرمت 4K را می توان آینده تماشای فیلم در حوزه سینما قلمداد کرد و شرکت ژاپنی پاناسونیک قصد دارد مطمئن شود که سهمی قابل توجه از این آینده را به اختیار خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۳۶

دیسک های بلو ری با فرمت 4K را می توان آینده تماشای فیلم در حوزه سینما قلمداد کرد و شرکت ژاپنی پاناسونیک قصد دارد مطمئن شود که سهمی قابل توجه از این آینده را به اختیار خود در خواهد آورد. به همین منظور آنها در نمایشگاه CES سال قبل یک نمونه اولیه از پخش کننده بلو ری خود با پشتیبانی از فرمت 4K را در معرض دید عموم قرار دادند. نسخه نهایی این محصول امروز صبح در خلال کنفرانس مطبوعاتی ژاپنی ها در لاس وگاس رونمایی شد. پاناسونیک وعده دادند که این محصول را در سال جاری به بازار آمریکا عرضه نمایند.

استاندارد high-definition Blu-ray در اواخر سال ۲۰۱۵ رسما معرفی شد و کمپانی های فیلم سازی چون سونی و وارنر اعلام کردند که به زودی فیلم های خود را روی دیسک های بلو ری با پشتیبانی از فرمت 4K و فرمت تازه معرفی شده HDR منتشر خواهند کرد.

رقبای پاناسونیک نیز در حال کار روی پخش کننده های مشابهی هستند. شرکت سامسونگ نمونه اولیه این محصول را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی کرد، ولی هنوز مشخص نیست که نمونه نهایی کی قابل عرضه به بازار خواهد بود.

پاناسونیک هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات اصلی و قیمت پخش کننده بلو ری خود ارائه نکرده، اما به هر شکل دیگر مطمئن هستیم که سال ۲۰۱۶ سال بسیار مهمی برای تکنولوژی 4K خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی