ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانن دوربین های PowerShot خود را به روزرسانی کرد

کانن اخیراً روی بهبود دوربین های کامپکت پیشرفته ی خود مثل PowerShot G5 X متمرکز بوده است. واقعاً هم نمی توان این شرکت را به این دلیل سرزنش کرد چرا که دوربین تلفن های هوشمند، ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۰

کانن اخیراً روی بهبود دوربین های کامپکت پیشرفته ی خود مثل PowerShot G5 X متمرکز بوده است. واقعاً هم نمی توان این شرکت را به این دلیل سرزنش کرد چرا که دوربین تلفن های هوشمند، دیگر کامپکت های این شرکت را به دردسر انداخته اند.

اگر اطلاعیه های CES 2016 این شرکت را نشانه ای در نظر بگیریم، به نظر می رسد کانن هیچ برنامه ی قابل توجهی برای تغییر این مسیر و بهبود دوربین های کامپکت میان رده و رده پایین خود و تقویت چشمگیر جایگاه آنها در میان رقبا ندارد.

اجازه دهید با PwerShot SX540 HS با زوم 50x شروع کنیم که در اصل همان  SX530 HS سال گذشته است، با این تفاوت که رزولوشن آن از ۱۶ به ۲۰ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده و پردازنده ی قدرتمند تر Digic 6 به آن اضافه شده است که به آن اجازه ی تصویربرداری HD با ۶۰ فریم در ثانیه را می دهد. می توانید ماه مارس این مدل را با قیمت ۴۰۰ دلار خریداری کنید.

یکی دیگر از مدل های به روز رسانی شده ی مجهز به زوم قدرتمند، SX420 IS است که به جای لنز 24-960 میلی متری دوربین SX410، یک لنز 42x 24-1008mm دریافت کرده است. SX420 IS نیز با قیمت ۳۰۰ دلار به وای فای داخلی و NFC مجهز خواهد بود؛ به جز این تفاوت دیگری با SX410 IS نخواهد داشت.

can23

کانن سه نمونه از مدل های اولتراکامپکت Elph خود را نیز تقویت کرده است، اما این به روز رسانی ها انقدر جزئی هستند که نمی توان گفت اصلاً چرا کانن به ترکیبشان دست زده است. مدل های جدید از این قرار هستند: 12x 25-300mm zoom Elph 350 HS به قیمت ۲۱۰ دلار، 10x 24-240mm zoom Elph 190 IS با قیمت ۱۶۰ دلار، و 8x 28-224mm zoom Elph 180 با قیمت ۱۱۰ دلار. همه ی آنها عکس هایی ۲۰ مگاپیکسلی ثبت می کنند، اما فقط 350 HS با هدف ثبت تصاویر بهتر در نور کم و عملکرد سریع تر از حسگر CMOS با حساسیت بالا بهره می برد.

نمونه های 190 و 180 IS از حسگر های نوع CCD قدیمی تر بهره می برند که عملکرد کندتری دارند و برای استفاده در نور طبیعی مناسب اند. این مدل نیز در ماه فوریه از راه می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی