ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 7 سامسونگ احتمالا ضد آب و مجهز به درگاه حافظه میکرو اس دی خواهد بود

بنابر گزارش VentureBeat، پرچمداران آینده سامسونگ یعنی دو مدل صفحه خمیده و معمولی گلکسی اس 7، احتمالا از از استاندارد IP67 برای مقاومت به آب پشتیبانی کرده و مجهز به درگاه حافظه میکرو اس دی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

بنابر گزارش VentureBeat، پرچمداران آینده سامسونگ یعنی دو مدل صفحه خمیده و معمولی گلکسی اس 7، احتمالا از از استاندارد IP67 برای مقاومت به آب پشتیبانی کرده و مجهز به درگاه حافظه میکرو اس دی خواهند بود. در این گزارش می خوانیم که هر دو مدل S7 دارای باتری های بزرگتری نسبت به پرچمداران قبلی سامسونگ هستند و ضمنا از صفحات نمایش حساس به فشار بهره خواهند برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

افزودن حافظه جداشدنی، بدنه ضد آب و باتری های بزرگ می توانند نشانه ای باشند از بازگشت سامسونگ به سنت های قدیمی. گلکسی اس 6، پرچمدار پیشین این کمپانی کره ای، بابت طراحی منحصر به فردش به شدت مورد تحسین عامه مردم قرار گرفت، اما کاربران حرفه ای اصلا از عمر باتری و گزینه های ذخیره سازی در آن راضی نبودند.

منصفانه نیست اگر بگوئیم که سامسونگ در پرچمدار امسالش از تمرکز بر طراحی می کاهد، اما اگر قابلیت هایی که در گزارش آمده حقیقت داشته باشند، باید آنها را نمادی از توجه کمپانی به خواسته های کاربران حرفه ای بدانیم. VentureBeat همچنین در ادامه این گزارش آورده که سامسونگ دوربین را در گلکسی اس 7 دچار تغییر کرده و مگاپیکسل ها را به عدد 12 کاهش داده؛ هر چند که با وجود این کاهش، به تقویت عملکرد دوربین در نورهای ضعیف اقدام نموده است.

گفتنی است که وال استریت ژورنال مدتی پیش بخشی از این اطلاعات به همراه خبر عرضه گلکسی اس 7 در دو نسخه را طی گزارشی منتشر کرده بود. طبق این گزارش، گلکسی اس 7 قرار است که در دو نسخه منتشر شود: یکی مدل معمولی و دیگری دارای صفحه ای خمیده که بسیار به گلکسی اس 6 اج شباهت خواهد داشت.

شایعات حاکی از آنند که مدل صفحه خمیده در سایز 5.1 اینچی عرضه نمی شود و تنها با صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی به دست مشتریان خواهد رسید. هر دو مدل هم از درگاه USB نوع C در ساختارشان بهره می برند.

گفتنی است که سامسونگ قصد دارد تا این دو مدل را در پاییز 2016 و طی کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه منتشر کند. هر چند بعید نیست که برای جلب توجه بیشتر، شاهد معرفی رودتر از موعد آن در یکی از کنفرانس های خبری این کمپانی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • علی
    علی | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    به نظر من اگه مانند a8 سیم مینی و اس دی کارت داشته باشه و صفحه خمیده مانند s6 edge باشه و مثل تصویر اراعه شده بالا و پایین صفحه نمایش شکیته خمیده ساف باشه و یک فبلت ۶ اینچی باشه به همراه s pen و اندروید m ۶.۰ و سیستم تاچ ویز جدید سامسونگ و دکمه وسط مجهز ب سیستم تشخیص اثر انگشت و سیستم انالیز چشم و دوربین ۲۰ مگا پیکسلی با یک فلش led و فتوکس لیزی قوی و دوربین جلو با سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز ب فلش led مثل j7 باشه و کیفیت صفه نمایش qhd باشه یک فبلت ۶ اینچی با فول امکانات میشه هم ضد آب هست و هم ترکیبی از چند موبایل مانند a8 و j7 و s6 dege و note 5 & 4 میشه و بهترین گوشی سامسونگ میشه من ب این معتقدم شما ها چطور

  • samsung s
    samsung s | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    به نظر من اگه مانند a8 سیم مینی و اس دی کارت داشته باشه و صفحه خمیده مانند s6 edge باشه و مثل تصویر اراعه شده بالا و پایین صفحه نمایش شکیته خمیده ساف باشه و یک فبلت ۶ اینچی باشه به همراه s pen و اندروید m ۶.۰ و سیستم تاچ ویز جدید سامسونگ و دکمه وسط مجهز ب سیستم تشخیص اثر انگشت و سیستم انالیز چشم و دوربین ۲۰ مگا پیکسلی با یک فلش led و فتوکس لیزی قوی و دوربین جلو با سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز ب فلش led مثل j7 باشه و کیفیت صفه نمایش qhd باشه یک فبلت ۶ اینچی با فول امکانات میشه هم ضد آب هست و هم ترکیبی از چند موبایل مانند a8 و j7 و s6 dege و note 5 & 4 میشه و بهترین گوشی سامسونگ میشه من ب این معتقدم شما ها چطور .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی