ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک شرکت چینی توزیع محصولات اپل، حذف پورت هدفون را در آیفون 7 تأیید کرد

اپل در هر نسل از آیفون، شدیدا در تلاش بوده تا آن را در باریک ترین حالت ممکن بسازد یا حداقل نازکی منحصر به فرد آن را حفظ کند. اما به نظر می رسد که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اپل در هر نسل از آیفون، شدیدا در تلاش بوده تا آن را در باریک ترین حالت ممکن بسازد یا حداقل نازکی منحصر به فرد آن را حفظ کند. اما به نظر می رسد که یک خصوصیت در تلفن های هوشمند این کمپانی همواره مانع این کار می شده، و آن هم چیزی نیست جز پورت هدفون که بنابر شایعاتی که پیش تر خوانده بودیم، اپل تصمیم گرفته تا در آیفون 7 به حذف آن از ساختار این تلفن هوشمند اقدام کرده تا آیفون نسل جدید را در نازک ترین حالت ممکن به دست مشتریانش برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

شاید این ایده در نظرتان مسخره باشد، اما شایعات جدیدی که از یک شرکت توزیع کننده محصولات اپل در کشور چین منتشر شده حاکی از آنند که به احتمال زیاد چنین موضوعی حقیقت دارد.

این شرکت چینی "تأیید کرده" که اهالی کوپرتینو، پورت هدفون را از آیفون 7 حذف خواهند کرد و در عوض جک 3.5 میلی متری، از کابل های لایتنینگ یا وای فای برای پخش صدا با این اسمارت فون بهره خواهند گرفت.

اگر همین حالا بازار را جستجو کنید، چند مورد از هدفون هایی که از کابل های لایتنینگ پشتیبانی می کنند را خواهید یافت، هر چند که تعداد آنها به میزان فاحشی کمتر از هدفون هایی است که از جک 3.5 میلی متری در ساختارشان بهره می برند.

پیش بینی می شود که حذف جک 3.5 میلی متری به مذاق بسیاری خوش نخواهد آمد، چرا که در صورت وقوع این امر دیگر امکان اتصال آیفون به ابزاری همچون کابل های aux، بلندگوها، هدفون ها، فلاش دوربین و ... وجود نخواهد داشت.

اگرچه بر طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط وبسایت 9to5Mac، نزدیک به نصف شرکت کنندگان تمایل خود را برای کنار گذاشتن استانداردهای صوتی قدیمی و استفاده از تکنولوژی های جدیدی همچون کابل های لایتنینگ (که به مراتب از کیفیت صدای بهتری بهره می برند) به نمایش گذاشته اند. نظر شما چیست؟ دلتان برای پورت های قدیمی هدفون تنگ نمی شود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Arash
    Arash | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    لطفا همه ی مهندسین و متخصصین کسب و کار نظرهاشون رو در جهت پیشرفت خودشون بکار بگیرن بلکه شاید تونستن با این کارشناسیای فوق حرفه ای یک کمپانی بهتر بزنن :)
    به هر حال هر شرکتی استراتژی خودشو داره ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی