ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل از یک Segway تبدیل شونده به ربات رونمایی کرد

اینتل در کنفرانس خبری اش طی نمایشگاه CES، جنبه های مختلفی از تکنولوژی را به نمایش گذاشت، اما هیچ کدام از لحاظ بصری به اندازه Segway ای که می توانست به یک ربات خودران تبدیل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۲

اینتل در کنفرانس خبری اش طی نمایشگاه CES، جنبه های مختلفی از تکنولوژی را به نمایش گذاشت، اما هیچ کدام از لحاظ بصری به اندازه Segway ای که می توانست به یک ربات خودران تبدیل شود عجیب نبودند.

از این ربات می توانید به عنوان یک هاوربورد استفاده کنید، یا اینکه با فشردن یک دکمه، شاهد تبدیلش به یک ربات هوشمند باشید که دستانش را تکان می دهد، پلک می زند و با چشمان دوربینی اش محیط اطرافش را برای شما به نمایش در می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با این ربات می توانید صحبت کنید و از او بخواهید که شما را دنبال کند. حتی می توانید او را به جلوی درب خانه بفرستید تا به مهمانان خوش آمد بگوید. البته دستان این ربات به قدر کافی برای باز کردن درب خانه بلند نیستند، اما حداقل با چشمان دوربینی او می توانید ببینید که چه کسی پشت درب ایستاده.

بنابر گفته مسئولان Segway، این ربات هوشمند در نیمه دوم سال جاری به همراه یک کیت توسعه وارد بازار خواهد شد. در ادامه می توانید دو تصویر متحرک از این ربات تحسین برانگیز را مشاهده کنید:

robot-arm

robot-blink

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی