ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت گلکسی TabPro S با سیستم عامل ویندوز ۱۰ از سوی سامسونگ معرفی شد

دیروز ظهر، تصاویر مربوط به تبلت ویندوزی TabPro S از سامسونگ افشا شدند و حالا بالاخره در حاشیه کنفرانس خبری سامسونگ در CES 2016 که هم اکنون در حال برگزاریست، کره ای ها از تبلت مورد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۵۳

دیروز ظهر، تصاویر مربوط به تبلت ویندوزی TabPro S از سامسونگ افشا شدند و حالا بالاخره در حاشیه کنفرانس خبری سامسونگ در CES 2016 که هم اکنون در حال برگزاریست، کره ای ها از تبلت مورد بحث پرده برداشتند.

TabPro S، یک تبلت ویندوزی است و به همین دلیل، سامسونگ به سراغ استفاده از آخرین نسل پردازنده های شرکت اینتل رفته. البته نوع چیپ انتخابی از سوی سامسونگ، Core i نیست و شاهد بهره گیری از یک پردازنده سری Core M در تبلت مورد بحث هستیم؛ پردازنده ای که کلاک آن، بر فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز قرار گرفته است.

در کنار این پردازنده ی بدون فن، سامسونگ ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

در شرایط کنونی به نظر می رسد که تبلت TabPro S، بدون مشکل کار می کند و اگرچه پردازنده ای معمولی به همراه صرفا ۴ گیگابایت رم در آن قرار گرفته، اما به لطف پویایی ویندوز ۱۰، می تواند به خوبی به کار مشغول گشته و نیازهای روزمره شما را برآورده سازد.

DSC_7088-w600

این محصول همچنین از یک نمایشگر AMOLED با سایز ۱۲ اینچ بهره می برد که به رزولوشن 2K تجهیز شده.

ضخامت این محصول صرفا ۶.۱ میلیمتر است که از آیپد پرو  همچنین سرفس پرو ۴ نازک تر به شمار می رود. سامسونگ برای شارژ این تبلت، از اتصال USB-C بهره گرفته و از طریق همین پورت می توانید باتری ۵۲۰۰ میلی آمپری اش را شارژ کنید.

دو دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در عقب و جلوی تبلت مورد اشاره جای گرفته اند که کیفیت متوسطی را در بخش عکاسی برایتان به ارمغان خواهند آورد.

DSC_7072-w600

اما این محصول قرار نیست صرفا یک تبلت ویندوزی باشد؛ سامسونگ برای TabPro S یک کیبورد مغناطیسی نیز در نظر گرفته که توسط آن می توانید به تایپ کردن مشغول گشته و حس و حال یک لپ تاپ را تداعی کنید. ترکپدی که پایین کیبورد قرار گرفته نیز از جنس مناسبی ساخته شده و به خوبی می توانید آن را لمس کرده و بی نیاز از ماوس، به کار خود بپردازید. این در حالیست که در کنار کیبورد، یک حسگر اثر انگشت نیز گنجانده شده است.

DSC_7154-w600

اگرچه سخت افزار چندان قوی نیست و برخی مشکلات دیگر را نیز می توان در این محصول مشاهده کرد (نمی توانید آن را روی پای خود گذاشته و به راحتی استفاده کنید) ولی این اولین حضور سامسونگ در ارائه محصولی مبتنی بر ویندوز ۱۰ است و تا به اینجای کار و به عنوان اولین قدم، این شرکت محصول مناسبی را ارائه داده است.

سامسونگ بیان نکرده که این دستگاه با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد اما اظهار نموده که در ماه فوریه، آن را در اختیار علاقمندان به محصولات ویندوزی قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • f
    f | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    سلام ببخشید این تبلت سیم کارت هم میخورد؟؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی