ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبندهای سلامتی Mira علاوه بر تناسب اندام موجب شیک پوشی شما هم می شوند

تناسب اندام و حفظ سلامتی از جمله مواردی هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه شرکت های فناوری قرار گرفته اند و این کمپانی ها در تلاش دائمی برای عرضه بهترین محصولات خود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

تناسب اندام و حفظ سلامتی از جمله مواردی هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه شرکت های فناوری قرار گرفته اند و این کمپانی ها در تلاش دائمی برای عرضه بهترین محصولات خود در این حوزه هستند.

در میان تمامی دیوایس های پایشگر وضعیت سلامتی کاربران که تاکنون عرضه گشته، کمتر مدلی را می توان پیدا کرد که طراحی زیبا و جذابی هم داشته باشد. البته باید اذعان داشت که به تازگی برخی از برندهای فعال در عرصه مد نیز به این فناوری علاقه مند شده اند و با تولید برخی ساعت ها و دستبندهای سلامتی شانس خود را در این عرصه امتحان می کنند.

یکی از این برندها، شرکت جواهرسازی Mira است که در نمایشگاه CES امسال نمونه های اولیه از زیورآلات زنانه ای را به نمایش گذاشته که در واقع پایشگرهای سلامتی محسوب می شوند. این دستبندها بسیار مشابه محصولات اولیه کمپانی Fitbit به نظر می رسند و هسته اصلی آنها را نوعی ردیاب فعالیت تشکیل داده که میرا نام Opal برای آن برگزیده.

 

mira-original

 

اوپال در بخش داخلی دستبندهای این کمپانی جای داده می شوند. این ردیاب کاملا بر اساس اصول استاندارد ساخته شده و از قابلیت هایش می توان به شمارش تعداد پله هایی که کاربر بالا رفته، فاصله و کالری اشاره نمود. ارقام به دست آمده یا روی نمایشگر Opal و یا روی اپلیکیشن ویژه ی آن نمایش داده می شوند.

این دستبندها در 5 رنگ مختلف عرضه می گردند و هر رنگی نیز نام ویژه خود را دارد به طور مثال، «شکلات داغ»، «صورتی در تمام روز»، «قلب طلایی» و ...

عملکرد رنگ های مختلف با هم فرقی ندارند و همه آنها نیز از استیل ضد زنگ تهیه شده اند. ترکیب دستبند و ردیاب Opal در درون آن، هزینه ای معادل 169 دلار برای خریدار به دنبال خواهند داشت و برای هر تنظیم جدیدی هم باید 99 دلار پرداخت نمائید.

در نمایشگاه CES 2016 میرا مجموعه Vivid خود را به نمایش گذاشته که به تنظیمات جدید اوپال مجهز هستند و برای مخفی نمودن صفحه نمایش، قطعات زینتی روی آنها کار شده تا کمتر به وسایل الکترونیک شبیه باشند.

در آخر هم باید یادآوری کنیم که هنوز قیمتی برای سری Vivid اعلام نشده و میرا نیز این اطمینان را به مشتریان خود داده که اضافه شدن وسایل تزئینی روی دستبندهای جدید، مانعی برای عملکرد ردیاب سلامتی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی