ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دل از لپ تاپ 199 دلاری خود پرده برداشت

اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم، شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی CES را به سان فرصتی می بینند که در آن جدیدترین و فوق العاده ترین محصولات خود را در معرض نمایش میگذارند: تلویزیون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۲۷

اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم، شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی CES را به سان فرصتی می بینند که در آن جدیدترین و فوق العاده ترین محصولات خود را در معرض نمایش میگذارند: تلویزیون هایی با بالاترین رزلوشن، لپ تاپ هایی بسیار باریک، ماشین های بدون راننده و مواردی از این دست. اما ظاهرا دل رویکرد متفاوتی را در پپیش گرفته است.

دوازده ماه از معرفی XPS 13 (لپ تاپ پرچمدار) این شرکت می گذرد و اگر خاطرتان باشد در جریان CES سال قبل این محصول عنوان فینالیست CES را از آن خود کرد.

حالا دل بار دیگر به لاس وگاس باز گشته تا محصولی پایین رده را به مخاطبانش معرفی کند. با Inspiron 11 3000 آشنا شوید: محصولی 11.6 اینچی با قیمت 199 دلار.

همانطور که احتمالا تصور کرده اید، امکانات و ویژگی های این محصول در حد اقتصادی قرار دارند: یک پردازنده Celeron یا Pentium اینتل، دو تا 4 گیگابایت رم و نمایشگری با رزلوشن 1366 در 768 پیکسل.

سطح رویی بدنه این لپ تاپ از پلاستیک ساخته شده و در برابر اثر انگشت نیز بسیار آسیب پذیر است اما در کل می توان گفت که استحکام خوبی دارد. کیبورد دستگاه ابعاد خوبی دارد و دکمه ها با فاصله مناسب از یکدیگر قرار گرفته اند و در کل باید بگوییم ارزش پولی که بابت خرید آن پرداخت می کنید را دارد.

از نظر قیمت، چند رقیب دیگر هم برای این دستگاه وجود دارند که از آن جمله می توان به Stream 11 اچ پی اشاره کرد که در رنگ های مختلف و با بدنه پلاستیکی و امکانات مشابه عرضه می گردد.

علاوه بر این، محصولات برخی از رقبای دل در برگیرنده 32 گیگابایت حافظه داخلی یا مقادیر مشابه هستند و در نتیجه مجبور هستید برای ذخیره سازی محتوای مورد نظرتان به کلاود وابسته باشید.

در Inspiron 11  اما دو گزینه بهره مند از حافظه اس اس دی 12 یا 500 گیگابایت در نظر گرفته شده است که کاربران را از ابر بی نیاز خواهد کرد.

p1010279-1

p1010281-1

p1010277-1

p1010279-1

p1010283-1

p1010285-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی